ZeroHero Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 N-E-P!!!! Ik heb dit zelf ook gedaan, en volgens mij is het gewoon het pistool wat CJ vast heeft. Als je snel draait in GTASA komt er een vage streep achter hem aan van het vorige frame, en die schadum van het meisje is het vorig frame in GTASA Myth Busted Ik denk dat hij nep is want hij kan gewoon frame per frame bewerken. En zoveel frames hoeft hij niet te bewerken.. Dus of hij het kan bewerken dat weet ik 100% zeker. En het is ook nog redelijk makkelijk te doen.
rubensanti Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 en is het ook niemand opgevallen dat cj geen wapen/armor icoontje heeft, en ook geen geldik denk ook dat het nep is want misschien was het inderdaad wel multiplayer op de ps2 en dat daarom de icoonjtes zijn weggehaald en dat er dan iemand anders is gaan zitten ofzo en dat deze gast is gaan draaien met ze camera als het multiplayer is dan kan je toch nergens naar binne dacht ik teminste weet t niet zeker maar dat is t denk ik niet >>> Door Bling: Dit is een paar posts terug al verteld. Hier om precies te zijn. <<<
Robf Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) valt het niet een beetje op dat het wat blokkerig is dat meisje dan. het lijkt mij niet zo moeilijk zoiets in een filmpje te maken. je moet gewoon weten welk programma je moet hebben /Robf EDIT! dit is mijn beeldbijdrage zeg maar Bewerkt: 28 januari 2007 door Robf
yvea0 Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 iedereen zegt nu: Ik denk dat het nep is enzo Dat zijn onnodigge posts zoals Bling al zij Hij zij ook: laat dit topic rusten tot dat je iets opvallends merkt >>> Door Dutchy3010: De crew kan dit makkelijk alleen af, en heeft daarvoor jouw hulp echt niet nodig . In het vervolg dus ook dit soort posts niet meer posten .<<<
O Vet Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 ik ben nieuw hier ik heb een foto van dat filmpje met paint in een negatief gezet, en dan zie je dat er echt iemand staat hier de foto:
gta dylan Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 waarom heeft niemand het dan al gevonden? als heel veel mensen er naar zoeken, waarom vind niemand dat meisje dan? fake!
Robf Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 waarom heeft niemand het dan al gevonden?als heel veel mensen er naar zoeken, waarom vind niemand dat meisje dan? fake! misschien moet je er niet naar zoeken, misschien komt ze alleen als je er heel snel langs kijkt enzo. maar misschien is het gewoon nep
Jericho Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Volgens mij is dit gwn fake >>> Door Bling: En volgens mij is dit bericht gewoon 'spam'. Oftewel: Post alleen als je wat nuttigs toe te voegen hebt, wat ik al meerdere malen gezegd heb. <<<
KrimpenDrummer Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Er wordt hier een paar keer gezegd dat het echt zou moeten zijn, omdat een paar mensen op YouTube hadden gezegd dat ze het ook hebben gezien. Nou wat een geweldig bewijs, ik zou het ook zeggen als het er nog niet tussen zou staan
profile Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 waarschijnlijk blijft er een schijn van het gordijn op de televisie hangen.. was best eng .. GOED GEVONDEN
GTAVC Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Hoe bedoel je goed gevonden we weten nog niet eens of het echt en hij zegt dat hij het op youtoube heeft gevonden dus is het iemand anders En over dat gordijn kan niet want daar is al naar gekeken
Gino99 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Mmmm.... Ik vind het maar niks.zeker weten dat het nep is maar ik hou niet zo van dat gedeuns maar als iemand een programma heeft waar bij je vooruit met een beeld kan gaan en draaien dan zou je het misschien uit kunnen zoeken
GTAVC Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Als zo''n progama uberhaupt wel bestaat wel ja en als het bestaat zou het niet goedkoop zijn
ikt Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Faked. Als je toevallig een filmpje maakt over SA, dan zerk je niet op dat er een vlek daar is. Vooral niet als het maar 3 frames zijn.
Mr.stickz Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 (bewerkt) as je naar die slo mo kijkt dan zie je dat ze al eerder versgijnd dan voor het pistool of het gordij voor de tv langs is geweest kijk maar onderste foto en as je naar dat filmpje in slomo kijkt bij de 23 en 24 seconden lijkt het of er een paar beelden missen want ze zit er in opeens in die 24ste seconde ,,, de reden dat je de radar niet ziet is omdat het beeld niet volledig is gefilmd kijk maar: boveste foto daar in dat rode zie je de N van de radar Bewerkt: 14 februari 2007 door Brinkyboy009
Recommended Posts