ThaDcc Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Is er eigenlijk een cheat voor de pc dat je alle auto's kan pimpen. Ik heb er een keer iets over gehoord. Greetz en Thanks, ThaDcc Reageren
Svenie Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 (bewerkt) Ik kan me niet echt herinneren dat er een cheat voor auto's te pimpen in GTA San Andreas zit. Bekijk even deze pagina, daar staan alle cheats van deze game vermeld. Bewerkt: 20 november 2006 door Svenie Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Geplaatst: 20 november 2006 Is er eigenlijk een cheat voor de pc dat je alle auto's kan pimpen.Ik heb er een keer iets over gehoord. Greetz en Thanks, ThaDcc Een cheat hiervoor is er niet. Er is wel een mod waarmee je (bijna) alle wagens kunt tunen. Je kunt deze mod >>>hier<<< downloaden. Hij is heel makkelijk te installeren, gewoon 1 bestandje in je GTA SA map vervangen. Maak natuurlijk wel een backup voordat je de modificatie installeert. De readme zal meer duidelijk geven. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.