JBm* Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 kan je ook in gta Sa in een straaljager vliegen ? want hij komt wel achter je aan in dat jet filmpje , of is er een ander vliegtuig waar je mee kan schieten >? :o alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 kan je ook in gta Sa in een straaljager vliegen ? want hij komt wel achter je aan in dat jet filmpje , of is er een ander vliegtuig waar je mee kan schieten >? :o alvast bedankt Ja, je kan er mee vliegen. Als je rond had gekeken had je daar al achter gekomen ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Multiplayer Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Kan ik al in san fierro met iets rondvliege?????? Multiplayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmasterking Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Weet iemdan trouwens waarom die camera zo raar staat als je vliegt. Je kan zo geen eens alles beneden je zien , want hij staat achter het vliegtuig. Of komt dit omdat ik nog geen Flying licence heb? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lieven Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 kan je ook in gta Sa in een straaljager vliegen ? want hij komt wel achter je aan in dat jet filmpje , of is er een ander vliegtuig waar je mee kan schieten >? :o alvast bedankt ja je kan nog met een ander schieten maar dat is dan wel met je eigen geweer da's da een vliegtuig da ge krijgt als ge de pilot school uit hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daan Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Ligt het nou aan mij of kan je niet goed naar voren komen met zo een straaljager? Het is net een helicopter, maar dan nog slechter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thugkai Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 ***********spoiler********* later in een missie moet je een jet ofzo jatten bij zo'n haven op boot, die moet je jatten en zodra je hem voltooit heb die missie komt die voortaan bij die airport bij die woestijn te staan, die vliegtuig is volgens mij de snelste , en hoe die schiet is de bom , als je richtknopje dote richtdie op wat dan ook en zie je zo'n groen circel om de target heen en dan stuur je rakketen eropaf , dat vind ik de beste vliegtuig, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thugkai Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 je kan naar voren kome dat is de snelste volgen mij hoor , je moet eerst naar bove opstijge en dan die rechter analog ook naar vore drukke ef , en dan gaat die vaart geve en vlieg je super snel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Weet iemdan trouwens waarom die camera zo raar staat als je vliegt. Je kan zo geen eens alles beneden je zien , want hij staat achter het vliegtuig. Of komt dit omdat ik nog geen Flying licence heb? Je moet draaien met je rechter analoge stick. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
riaz Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 ik ben daar nog lang niet miss krijg ik vandaag memory card en dan heb ik veel aan jullie tips:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.