Jump to content

Goliat Vs Dizzee

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Freestyle

Soort: Signature

Max. size: 400 x 150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Zo snel mogelijk inleveren s.v.p.

@.Antonio: Veranderd, haal dat altijd door elkaar.. :D :$

Mijn inzending:

post-3181-1164052671.jpg

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:
Onderwerp: Freestyle

Soort: Signature

Max. size: 150 x 400

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Mag

Zo snel mogelijk inleveren s.v.p.

Mijn inzending:

Ehm.. ff offtopic, maar in die quote moet het onderstreepte anders ;) het moet zijn: 400 x 150 ;)

Geplaatst:

Weer een twijfelgeval, maar ik stem toch op Dizzee

Dit omdat ik vind dat er weinig kleuren zitten in de signature van Goliat, de renders en de effecten vind ik bij allebei ff mooi. Goliat's lettertype past er niet echt bij, maar de render is wel erg mooi ingeblend, mijn complimenten hiervoor. Dizzee, misschien kon je je signature wat langer maken, zodat de render er wat groter op kon, maar zo is hij ook mooi.

KUTGW allebei :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik stem op Dizzee. Omdat hij een goede ( waarschijnlijk gebrushte ) achtergrond heeft. Zijn render past goed bij de achtergrond. De effecten zijn op de juiste plekken gezet zodat de sig niet te donker wordt. De font en de border passen er ook goed bij.

85%

Die van Goliat was ook niet slecht, alleen hij moet naar mijn mening meer effecten hebben. Mischien een stock of een chille brush. Zo kom je wel beter uit de hoek. Oja de hoeken zijn ook een beetje donker. De render is er voor de rest goed op gezet en de font vind ik ook goed ( omdat hij doorzichtig is en bij de achtergrond past ). Volgende keer meer met effecten doen en je wint wel :puh:

70%

Allebij nice gedaan :klap:

Bewerkt: door Damage
Geplaatst:

Battle afgelopen - Winnaar Dizzee +1 punt voor jou en je staat weer samen met DaddyPimp op Nr. 1. Verliezer Goliat.

Topic closed and rank updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...