kneef Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2006 heej weet iemand waar de seasparrow en de sparrow te vinden is want ik ben al heel lang aan het zoeken maar kan het niet vinden.... kneef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2006 Ik kan je wel vertellen waar de sparrow staat die staat namelijk op het helipad op het vliegveld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2006 Ik heb een kaartje gemaakt met de locatie. De sparrow kan je op het vliegveld vinden zoals denkaanhenk al gemeld heeft. Bij het 2de rood vierkantje hoort wel wat uitleg. De sea sparrow heeft geen vaste spawnplaats maar is wel te verkrijgen. Je ziet op het kaartje ook de zij missie 'Land, sea and air race. Er staat een Sanchez net bij de vuurtoren op het tweede eiland, de zijmissie zal starten als je erop gaat zitten. Dit is een 1 race waar je 3 verschillende voertuigen bestuurt, namelijk de Sanchez (=land), de jetski (=sea) en de Sea Sparrow (=air). Na de race kan je de Sea Sparrow behouden, of je hem nu haalt of niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cencicodis Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2006 Ja heb ook een vraagje ik zit al in 2de eiland maar vind geen jetski iemand enig idee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Antonio Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2006 Ja heb ook een vraagje ik zit al in 2de eiland maar vind geen jetski iemand enig idee Hier was al een topic van dacht ik... maar hier vind je hem: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cencicodis Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2006 Hey erg bedankt!! Maar die bovenste wist ik al en daarmee kon je alleen racen. Maar die onderste kun je daar vrij mee rijden? Cencicodis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Ja heb ook een vraagje ik zit al in 2de eiland maar vind geen jetski iemand enig idee Je hebt het spel, eindelijk wat ben ik blij voor je! Nou misschien weet je waar Interglobal Filmstudio's is? Nou dat is op Prawn Island daar aan de zijkant vindt je een zijmissie met de Jet Ski. Daar kun je dan mee varen, ik heb ook even snel een kaart voor je gemaakt voor het geval dat je niet zo weten waar het is. Je kan de zijmissie ook stoppen door tweemaal achter elkaar op het '[^]' knopje te drukken. De kaart zit in de bijlage, maar dat kun je ook wel zien. Trouwens nog heel veel plezier met je spel Cencicodis. Edit: Te laat, maar goed het gaat erom dat je vraag beantwoord is. En op de vraag daat je daar met de onderste vrij kan varen: Dat is juist, want daar heb je geen zijmissie geloof ik! Bewerkt: 21 november 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cencicodis Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2006 Erg bedankt Summerbase!! Kijk dat wist ik niet dat je 2 keer op ^ moest drukken! Cencicodis! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2006 voor de jetski kan je ook gewoon een boot pakken en gewoon iemand van ze jetski afschieten en dan stelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jelle Leone Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2006 Ik neem meestal gewoon een Speedboot en beuk hem er af door tegen hem aan te varen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cencicodis Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2006 Hey bedankt allemaal!! ik zal zeker jullie tips gebruiken hoor!! Cencicodis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2006 en daar ergens groene puntje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2006 Ik heb even, om al jullie vragen over de locaties van de Jet Ski's en (Sea)Sparrow's uit de wereld te helpen, een kaartje gemaakt met alle locaties. Legenda Rood = Jet Ski (jetski) Blauw = Sparrow Paars = Land, Sea and Air Ace (zorg ervoor dat je zover komt dat je in de Sea Sparrow vliegt, zo kan je 'm houden; of je de missie nu haalt of niet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kneef Geplaatst: 21 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2006 heej heel erg bedankt alleen me psp is gecrashed met alleen save data (boertje zat aan me psp) egt klote helemaal overnieuw beginnen maar aan de andere kan ook wel weer leuk... bedankt voor de vindplaatsen... kneef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2006 vanaf warneer staan die twee heli's er dan want ik heb ze nog nergens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.