Jump to content

Ik zoek een 3/4 broek!

Recommended Posts

Geplaatst:

Die is te kopen in SubUrban denk ik. Ik heb hem gezien in 1 van de winkels waar ik al ben gaan shoppen, en dat is enkel Binco, SubUrban & ZIP. En volgens mij is hij in SubUrban.. check it out

Geplaatst:

Ik check 't als ik thuis ben. ben nu op school :puh:

Trouwens, welke stad? Ik ben niet zo ver, ik kan namelijk alleen nog in Los Santos lope :rolleyes:

Geplaatst:

Dan zal je even flink moeten door spelen makker, In sub urban kan je alleen als je in San Fierro bent. ;-) Althans, Dat is mijn ervaring.

Geplaatst:
Dan zal je even flink moeten door spelen makker, In sub urban kan je alleen als je in San Fierro bent. ;-) Althans, Dat is mijn ervaring.

ach nee man. Sub Urban kan je ook al in als je nog op Los Santos bent. Ik kon er al in en toen was ik nog maar op de helft van de opdrachten op Los Santos.

Je hebt een Sub Urban in de buurt van glendale park is dicht bij je savehouse in deze buurt.

Geplaatst:
ach nee man. Sub Urban kan je ook al in als je nog op Los Santos bent. Ik kon er al in en toen was ik nog maar op de helft van de opdrachten op Los Santos.

Je hebt een Sub Urban in de buurt van glendale park is dicht bij je savehouse in deze buurt.

ow thanks, heb ik nog niet gezien, ik moet wat shoppen. Al een tijdje niet gedaan :puh:

Geplaatst:

Ik ben nu eindelijk in San Fierro (als ik me niet vergis). Ik heb net alle missies van m'n gang uitgespeeld. Ik heb nu de eerste missie van de politie agent uitgespeeld.

Nou vroeg ik me af waar die sub urban is?

Geplaatst:

kijk even op een kaartje, op de site staat een ingescande kaart.. als je de originele niet meer hebt. Daar kun je zien waar de winkels enzo zijn. Ik heb die 3/4 broek gekocht in de SubUrban in San Fierro

Geplaatst:

Ik ben bij Woozie in LasVenturas. Ik moet 2 britse toeristen redden.

Ik zoek al een lange tijd een 3/4 broek, een broek die eindigt tussen de enkels en knieen, zo ongeveer bij de schenen.

Hij is te zien in de offical homecoming trailer van R*

Iedereen zegt bij de SubUrban in SanFierro. Ik ben onderhand al elke winkel afgegaan, maar heb em nog steeds niet gevonden. De kleren die je koopt blijft toch hetzelfde van de de winkel (bijvoorbeeld een RedRag bij de Binco in LosSantos, kan je ook kopen bij de Binco LasVenturas)

Hoe kom ik nou aan die 3/4 broek? Moet ik alles hebben uitgespeeld? Waar is die te koop?

Geplaatst:
Ik ben bij Woozie in LasVenturas. Ik moet 2 britse toeristen redden.

Ik zoek al een lange tijd een 3/4 broek, een broek die eindigt tussen de enkels en knieen, zo ongeveer bij de schenen.

Hij is te zien in de offical homecoming trailer van R*

Iedereen zegt bij de SubUrban in SanFierro. Ik ben onderhand al elke winkel afgegaan, maar heb em nog steeds niet gevonden. De kleren die je koopt blijft toch hetzelfde van de de winkel (bijvoorbeeld een RedRag bij de Binco in LosSantos, kan je ook kopen bij de Binco LasVenturas)

Hoe kom ik nou aan die 3/4 broek? Moet ik alles hebben uitgespeeld? Waar is die te koop?

Zoek eens beter ! een 3/4 broek in SA heet een Chongler

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...