Jump to content

Welke GTA speelde jij als eerste?

Lantyz

Hoelang ben jij al een GTAfan?  

889 leden hebben gestemd

1. 1. Welke GTA speelde jij als eerste?

• GTA of GTA London
      195
    • GTA2
      241
    • GTA III, VC of SA
      403
    • GTA Advance
      5
    • GTA LCS of VCS
      20
    • GTA IV, TLaD of BoGT
      2
    • GTA CW
      2
    • GTA V
      0
    • Geen
      0

Recommended Posts

• Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Apple-Mac

4

• Deluxo

4

• Big Boss

3

• NickyHendriks

3

• 1 maand later...

Mij rijtje.

GTA 2-GTA 3-GTA VC-GTA SA-GTA VCS-GTA LCS-GTA IV

ps1 - ps2 - ps2 -ps2-pc- psp - psp - ps3. (me ps2 was stuk gegaan daarom vcs en lcs op psp xD)

oftewel GTA FAN!!!!!!!!!!!! :dans:

en playstation FAN!!!!!!!!!! :dans:

En ik heb niks tegen de xbox maar heb altijd al playstation gehad :D

Delen op andere websites

Mijn eerste was GTA3, gevolgd door Vice City, allebei op de PS2 en allebei meerdere keren helemaal uitgespeeld, waar mogelijk met steeds andere tactieken.

Begin vorig jaar heb ik nog LCS en VCS op een PSP gehad, maar die vond ik tegenvallen, beide spellen en de PSP snel weer verkocht.

Geen Windows-PC, geen consoles, dus een tijd zonder GTA moeten leven. :(

Heb wel al een tijdje een NDS, dus nu is het wachten op Chinatown, die ik inmiddels besteld heb.

Delen op andere websites

Eerst speelde ik San Andreas op de PS2. Later ging ik bij een ex van me (was toen geen ex :7) eens GTA:III spelen. Een lange tijd later heb ik lang op een illegale SA gespeeld. Later wilde ik SAMP doen maar werkte niet dus ik SA weer voor de PC gekocht (paar weekjes terug). Tussendoor voordat ik SAMP wilde heb ik ook nog 2 gespeeld. Ook heb ik na SA Vice City gespeeld :) Hier ff een duidelijke versie :7

Nummer GTA Platform Legaal
1 San Andreas PS2 :Y
2 GTA:III PC Weet k niet
3 San Andreas PC :N
4 GTA:2 PC :Y
5 San Andreas PC :Y
6 Vice City PC :Y
7 San Andreas PC :Y

Lang lijstje dus :7 SA wisselt zo veel omdat ik meestal SA wel eens weghaalde :7

Delen op andere websites

Ik had eerst GTA op de PS2, en toen kwam ik door GTAForum in aanraking met het Modden en SAMP, dus toen heb ik hem voor de PC gekocht.

Ik heb ook nog GTA1 gedownload via Rockstar classics, maar nooit gespeeld...

Delen op andere websites

GTA 2 was de eerste. Toen ik het zag dacht ik wat is dit voor een *** spel, want het zag er namelijk erg blokkerig uit. Maar na een tijdje zei een vriend van me dat het best vet is, en dat je kan doen wat je wilt.

Door dat laatste ben ik overtuigd. Een spel waarin je KAN DOEN WAT JE WILT is wel vet.

Daarna volgde GTA 3, die ik (heel kort) gespeeld heb. Ik was meteen onder de indruk van de nieuwe 3d graphics.

Toen volgde Vice City. Ik had daar een slecht voorgevoel voor, want ik hield niet zo van misdaad in tropisch gebied. Misdaad moest in een echte stad afspelen, en niet op een vakantie eilandje. Maar toen ik de game net gestart had, was ik meteen verkocht. Dit is simpelweg de béste GTA ooit gemaakt.

Daarna kwam GTA San Andreas. Ook dit spel was leuk, maar nu begon het toch eentoniger te worden. Maar omdat de map zo groot was, was er behoorlijk veel variatie en kon je érg veel doen. Ik vond wel dat de graphics behoorlijk achteruit waren gegaan, maar de game had een perfecte inhoud.

Vervolgens kwam GTA Vice City Stories. Eindelijk weer een remake van de leukste GTA! Leuke game dacht ik in het begin. Alleen vond ik de verhaallijn niet echt intresant, maar buiten dat was ik maandenlang zoet met het opnieuw verkennen van Vice City.

Toen volgde Liberty City Stories. Deze gta wou ik heel lang al spelen, omdat het weer in Liberty City eindelijk een stuk warmer is. Deze game was ook prima in orde, maar wel ietsjes slechter dan VCS

Toen kwam GTA IV. Hier had ik veel van verwacht, na het bekijken van al die trailers. Ik wou de game zo snel mogelijk hebben, en 3 dagen na de release had ik hem dan. Na enkele uren spelen moest ik zeggen dat dit de SLECHTSTE GTA ooit gemaakt is. De game heeft me behoorlijk teleurgesteld. In de stad is helemaal niks te doen, behalve bowlen, naar saaie comedy clubs gaan etc. De missies zijn ook nogal saai en eentonig te noemen. Het is niks meer en niks minder dan: Rijd daarheen, knal die neer, keer terug en je hebt cash. Buiten dat zijn de graphics wel weer in orde, maar daar blijft het dan ook bij. Het is net een slecht cadeau in een peperdure verpakking.

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...