Jump to content

Welke GTA speelde jij als eerste?

Lantyz

Hoelang ben jij al een GTAfan?  

889 leden hebben gestemd

1. 1. Welke GTA speelde jij als eerste?

• GTA of GTA London
      195
    • GTA2
      241
    • GTA III, VC of SA
      403
    • GTA Advance
      5
    • GTA LCS of VCS
      20
    • GTA IV, TLaD of BoGT
      2
    • GTA CW
      2
    • GTA V
      0
    • Geen
      0

Recommended Posts

Ik heb op GTA III, VC of SA gestemt, maar bij nader inzien heb ik daarvoor ook GTA 2 gespeeld. Ik heb dat spel toen van iemand gekopieerd, (héél lang geleden.. toen GTA 2 nog niet gratis downloadbaar was xD).. Daar ben ik al wel een half jaar zoet mee geweest denk ik(waarom weet ik niet, want missies deed ik nooit, ben ik nooit goed in geweest, als er eentje 2x niet lukte had ik gelijk 2 weken geen zin meer om het te proberen)..

Daarna heeft m'n pa ooit GTA III ge*pieeep*d.. Ik had eigenlijk helemaal niet in de gaten dat GTA 2, en GTA III met elkaar verbonden waren, laat staan dat ze van dezelfde game serie waren.. Heb ik toen gewoon niet bij stil gestaan.. (Waarschijnlijk kwam dat omdat er op de doos van GTA 2 gewoon afgekort GTA stond, en op de dozen van 3d-GTA's 'Grand Theft Auto')

Daarna kwam GTA Vice City, daar wist ik uiteraard wel van dat het een vervolg was op GTA III, ik speelde het bij een vriend op de PS 2. Daarna il-*pieeep*-aal voor 5 euro gekocht bij een of ander bedrijfje. Heb er nu zo'n 3 cd's van liggen(omdat er een paar keer een kapot ging, alle 3 illegaal[/font])

Daarna GTA San Andreas, toen begon ik echt fan van GTA te worden eigenlijk. Toen ik met SA begon, kreeg ik volgens mij pas door dat GTA 2 van dezelfde game serie was (dom he?). Pas lang daarna, jaar geleden ofzo, heb ik GTA 1 (legaal van de R* website) gedownload, gelijk ook maar GTA2 gedownload en geinstalleerd. IV en de Stories heb ik nooit gespeeld...

EDIT: Nu dus wel, IV dan. Vlak daarvoor ook Chinatown Wars gespeeld op de computer(met 'n emulator)..

Bewerkt: door Mythbuster
Delen op andere websites

• Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Apple-Mac

4

• Deluxo

4

• Big Boss

3

• NickyHendriks

3

Toen kwam GTA IV. Hier had ik veel van verwacht, na het bekijken van al die trailers. Ik wou de game zo snel mogelijk hebben, en 3 dagen na de release had ik hem dan. Na enkele uren spelen moest ik zeggen dat dit de SLECHTSTE GTA ooit gemaakt is.

Apple-Mac

ben jij wel helemaal lekker in je hoofd ?

GTA IV BESTE GAME OOIT!!

dus niet alleen van de GTA reeks, maar van ALLE games!

Delen op andere websites

ik weet nog toen gta 1 uitkwam en mn vader hem had gekregen van een collega van zn werk.. het was de nieuwste game waar je van droomt toen.. net zoiets als gta 4 nu (voor de gene die hem nog niet hebben) :puh:

Delen op andere websites

ben jij wel helemaal lekker in je hoofd ?

GTA IV BESTE GAME OOIT!!

dus niet alleen van de GTA reeks, maar van ALLE games!

Mijn hoofd werkt uitstekend, en GTA 4 is gewoon de slechtste GTA ooit gemaakt (redenen heb ik al genoemd). Ik zie niet in waarom de game zo bijzonder is, en als 'beste game ooit' wordt gezien.

Apple-Mac

Delen op andere websites

Ik kwam via een vriend achter Gta: Ik KON er geen bal van!

Na lang oefenen kon ik vice city heel goed! En toen kocht ik vice city stories helemaal niks aan!

Ik ging hem ruilen voor san andreas en ik was zo blij dat ik hem had!

Kort daarna kocht ik liberty city stories en die was ook leuk. Toen besloot ik toch mijn rijtje af te maken en kocht vice city stories en gta 3, ik downlowden de demo van gta2 niks aan! Nu sparen voor gta ctw en nds. Gta the best!

Bewerkt: door Big-Bad-Boy
Delen op andere websites

Mijn eerste GTA was GTA III, toen was ik 7-8 jaar denk ik toen ik het voor de eerste keer speelde. Ik herinner me nog dat ik op de computer zat, Dora (typ eens in google) zat te spelen en plots komen mijn 2 oudere broers aan en ze verjagen me van de computer en ze speelden dan GTA III en ik keek eventjes mee, maar ik mocht niet meer van mijn broers. Dan, als alle 2 broers weg waren, speelde ik in het geniep GTA III en wat later GTA VC. ^_^ Nu, terwijl ik 12 jaar ben, mag ik inmiddels al alle spellen spelen die ik wil, ik heb op dit moment GTA VC, GTA SA en GTA IV bemachtigd.

Delen op andere websites

De missies zijn ook nogal saai en eentonig te noemen. Het is niks meer en niks minder dan: Rijd daarheen, knal die neer, keer terug en je hebt cash. Buiten dat zijn de graphics wel weer in orde, maar daar blijft het dan ook bij. Het is net een slecht cadeau in een peperdure verpakking.

Ja, daar heb je wel gelijk in alleen is het verhaal echt ontzettend goed bedacht. Sommige missies zijn eentoning maar over het algemeen zijn ze de meeste wel verschillend. Ook kun je uiteraad niet veel doen in Liberty City maar dat komt omdat Rockstar Games die 4 jaar meer heeft gewerkt aan de nieuwe engine en de graphics dan aan de activiteiten. :)

Delen op andere websites

De missies zijn ook nogal saai en eentonig te noemen. Het is niks meer en niks minder dan: Rijd daarheen, knal die neer, keer terug en je hebt cash. Buiten dat zijn de graphics wel weer in orde, maar daar blijft het dan ook bij. Het is net een slecht cadeau in een peperdure verpakking.

Ja, daar heb je wel gelijk in alleen is het verhaal echt ontzettend goed bedacht. Sommige missies zijn eentoning maar over het algemeen zijn ze de meeste wel verschillend. Ook kun je uiteraad niet veel doen in Liberty City maar dat komt omdat Rockstar Games die 4 jaar meer heeft gewerkt aan de nieuwe engine en de graphics dan aan de activiteiten. :)

Als ik eerlijk moet zijn vind ik het verhaal ook geen bal aan. Wat is er zo bijzonder aan dat 2 ventjes per boot in Amerika aankomen, en daar 'The American Dream' willen ervaren? Kijk, in die van Vice City en die van San Andreas zag je duidelijk dat er veel inspiratie in gezeten had, maar dit kan elke kip verzinnen en is bovendien ook echt saai te noemen. GTA IV is ook overated. Als het dezelfde game was, van een andere maker en er een andere naam op had gestaan, zou de game nooooit zo hoog gescoord hebben, als dat er nu Grand Theft Auto opstaat...

Apple-Nac

Delen op andere websites

De eerste GTA game die ik speelde was GTA I. Ik vond en vind er nog steeds niks aan. Maar toen San Andreas uitkwam en ik die een keer had gespeeld op school (ja op school) heb ik San Andreas gekocht en heb ik die helemaal kapot gespeeld. Daarna heb ik LCS gekocht en daarna Vice City. En nu ben ik een GTA fan. Van alle GTA games na GTA III ^_^

Delen op andere websites

De eerste GTA game die ik speelde was GTA I. Ik vond en vind er nog steeds niks aan. Maar toen San Andreas uitkwam en ik die een keer had gespeeld op school (ja op school) heb ik San Andreas gekocht en heb ik die helemaal kapot gespeeld. Daarna heb ik LCS gekocht en daarna Vice City. En nu ben ik een GTA fan. Van alle GTA games na GTA III ^_^

GTA I was wel leuk.

Bewerkt: door gtadevil
Delen op andere websites

Toen kwam GTA IV. Hier had ik veel van verwacht, na het bekijken van al die trailers. Ik wou de game zo snel mogelijk hebben, en 3 dagen na de release had ik hem dan. Na enkele uren spelen moest ik zeggen dat dit de SLECHTSTE GTA ooit gemaakt is. De game heeft me behoorlijk teleurgesteld. In de stad is helemaal niks te doen, behalve bowlen, naar saaie comedy clubs gaan etc. De missies zijn ook nogal saai en eentonig te noemen. Het is niks meer en niks minder dan: Rijd daarheen, knal die neer, keer terug en je hebt cash. Buiten dat zijn de graphics wel weer in orde, maar daar blijft het dan ook bij. Het is net een slecht cadeau in een peperdure verpakking.

Apple-Mac

In het begin van het spel is het wel saai. Maar als je al verder komt wordt het misschien leuker. ^_^

Bewerkt: door gtadevil
Delen op andere websites

Mijn eerste gekochte gta was rond 2006 vice city op de ps2,

daar voor had ik wel eens GTAIII gespeeld bij een vriend.

Kort na vice city heb ik lcs gekocht, ook op de ps2 (vond hem erg tegenvallen)

en een paar weken geleden heb ik VCS gekocht (PSP) en heb hem al 100% (ja, ik zat er meer als 4 uur per dag op te spelen).

En nu is mijn vraag: Is het de moeite om Sa te kopen?

zo ja, op de ps2 of pc :?

Delen op andere websites

Mijn eerste gekochte gta was rond 2006 vice city op de ps2,

daar voor had ik wel eens GTAIII gespeeld bij een vriend.

Kort na vice city heb ik lcs gekocht, ook op de ps2 (vond hem erg tegenvallen)

en een paar weken geleden heb ik VCS gekocht (PSP) en heb hem al 100% (ja, ik zat er meer als 4 uur per dag op te spelen).

En nu is mijn vraag: Is het de moeite om Sa te kopen?

zo ja, op de ps2 of pc :?

Het is zeker weten de moeite om San Andreas te kopen. Dat is de grootste game die nog in je collectie ontbreekt.

Als je houd van snellere laadtijden, en mogelijkheid om te modden:

-PC

Als de laadtijden je niet boeien, als het spel maar speelbaar is, en als je na een zware dag van school onderuitgezakt wilt zitten, en eventjes San Andreas wilt doen, koop hem dan voor de:

-PS2

Apple-Mac

Delen op andere websites

• 5 maanden later...

Ik speelde GTA 1 voor het eerst. Die vond ik niet zoveel aan.. Maar toen mijn broer Vice City speelde, was ik meteen verkocht! Ik wilde VC echt de hele tijd spelen. Dat heb ik later ook gedaan toen ik mijn eigen VC en pc had.. Oh wat heb ik VC veel gespeeld zeg ^_^ Ik ken de map helemaal uit mn kop!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...