Jump to content

Welke GTA speelde jij als eerste?

Lantyz

Hoelang ben jij al een GTAfan?  

889 leden hebben gestemd

1. 1. Welke GTA speelde jij als eerste?

• GTA of GTA London
      195
    • GTA2
      241
    • GTA III, VC of SA
      403
    • GTA Advance
      5
    • GTA LCS of VCS
      20
    • GTA IV, TLaD of BoGT
      2
    • GTA CW
      2
    • GTA V
      0
    • Geen
      0

Recommended Posts

het begon allemaal toen ik bij een vriend van mij was en hij heeft een broer en ik zag toen dat hij gta vice city aan het spelen was.(wist de naam nog niet,had nog nooit van gta gehoord)het zag er allemaal leuk uit enzo dus ik wou hem ook,na een maandje of 2 had ik hem dan eindelijk voor de pc.helaas deed hij het niet want op een of andere manier kon hij niet geinstaleerd worden :N na nog een paar maanden was ik het eigenlijk al vergeten maar toen zag ik bij bart smit gta liggen ^_^ het was een pak met gta III en gta vice city en die kocht ik toen voor de xbox :tu: heb ik jaren gespeeld en ben zo gta fan geworden.na vice city en III ben ik overgegaan naar san andreas en daarna gta IV,heb het meeste uren versleten met vice city en san andreas :tu: daardoor zit ik nu hier op dit fourm. :D

Delen op andere websites

• Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Apple-Mac

4

• Deluxo

4

• Big Boss

3

• NickyHendriks

3

Bij mij begon 't ook bij een vriend van me :puh: We waren een jaar of 6, en ik ging naar Jamie (toen een goeie maat), we gingen computeren en toen wilde Jamie op vader's computeraccount.. Na wat geklungel lukte het en zo kwamen we bij GTA III uit, wat we gespeeld hebben. Die avond ben ik naar huis gerend en heb ik meteen een kennis gevraagd dat spel op cd te branden.

Delen op andere websites

Nou, als eerst heb ik GTA III gespeelt. En geloof het, ik speel het NOG STEEDS! Daarna had ik Vice City, San Andreas (PS2) gekocht. Toen ik mijn PSP (2000) kocht, had ik er meteen Vice City Stories bij gekocht. Nadat ik veel modfilmpjes op Youtube had gezien, had ik San Andreas gehaald op de pc... :)

Bewerkt: door Deluxo
Delen op andere websites

Mijn eerste die ik heb gespeeld was Gta Vice City bij een oudere vriend.

Daar was ik helemaal gek van.

Niet zo lang later ben ik daarom Gta III gaan kopen in de winkel, mijn eerste gta dus. :)

Ondertussen heb ik Gta III, Gta Vice City, Gta Sa en Gta Iv.

Heb al wel alle Gta's gespeeld.

Delen op andere websites

Ik speelde als eerste GTA 2 bij een vriend, ik had het spel eerst geleend. Helaas waren m'n ouders niet blij met dit spel. En zo speelde ik een lange tijd geen GTA meer. Totdat GTA San Andreas uitkwam. Dit bleek een heel populair spel te zien en ik mocht het kopen. Daarna heb ik Vice City en GTA III alleen een geleend van vrienden. Weer een paar jaar later heb ik GTA IV direct gekocht nadat het uitkwam.

GTA 1 heb ik ooit één keer tussendoor gespeeld.

Delen op andere websites

Heel vroeger ooit GTA 2 gezien bij een neef van me zonder te realiseren dat het GTA 2 was maar achteraf weet ik het zeker. Maar mijn eerste echte grote ervaring was bij diezelfde neef, was toen GTA III en ik vond het gaaf, was toen iets van 8 jaar ofzoow. Elke keer dat ik er kwam speelde ik GTA. Sindsdien GTA VC gekocht en ben nu nog groot fan van GTA :)

Delen op andere websites

Mijn broer speelde het altijd bij een vriend van hem en zijn dan na afloop wat hij allemaal gedaan had, ik was toen 8 XD

Dus het leek mij een vet spel(het was sa) Ik heel lang zeuren tegen mijn ouders of ik het spel mocht en ja naar een jaar ( :7 ) mocht het...!!

Dus ik dat spel gekocht voor de pc en ik heb het zo'n 2 jaar gespeeld... (achter elkaar XD ) Ik heb daarna nog heel lang op IV gewacht..

Maar ik had geen ps3 of xbox 360.... Dus ik weer zeuren om van mijn broers en mijn geld een ps3 te kopen na een half jaar hadden we hem samen met GTA IV :) Ik speel IV nog ik vind hem vet maar ik zit wel te wachten op gta 5. :puh:

Bewerkt: door redfire18
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...