Jump to content

Welke GTA speelde jij als eerste?

Lantyz

Hoelang ben jij al een GTAfan?  

889 leden hebben gestemd

1. 1. Welke GTA speelde jij als eerste?

• GTA of GTA London
      195
    • GTA2
      241
    • GTA III, VC of SA
      403
    • GTA Advance
      5
    • GTA LCS of VCS
      20
    • GTA IV, TLaD of BoGT
      2
    • GTA CW
      2
    • GTA V
      0
    • Geen
      0

Recommended Posts

• Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Apple-Mac

4

• Deluxo

4

• Big Boss

3

• NickyHendriks

3

Ik kwam als eerste in aanraking met GTA 2 voor op de Gameboy, toen nog beetje rondlopen en schieten enzo..

Niet echt doorhebben wat de echte GTA was.. :dans: (Toen was ik ook nog een beetje jong om dat te beseffen :schater:

Daarna had mijn vriend GTA III, en dat vond ik (op de een of andere manier) leuk..

Dus toen ging ik het ook kopen :Y

Later had een andere vriend van mij SA, dat ik een beetje leuk vond, maar nog niet helemaal :N

Toen kwam ik op MTA uit (Multi Theft Auto), een multiplayer mod, waarmee je alles kan toevoegen naar jouw wensen etc.. Dat vondt ik zo geweldig _O_ en :Y , dat was de beste game.

Ik kijk nog steeds uit naar ergens waar ik IV kan kopen, want bij de winkels waar ik kom is hij uitverkocht :7

Oeps, beetje lang verhaal nu ik de topictitel lees :schater:

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Delen op andere websites

• 4 weken later...

Ik speelde het eerst GTA III.

Dat was bij een vriend van mij.

Daarna ging ik GTA VCS voor PSP kopen.

Niet veel later kocht ik GTA LCS voor PSP.

Daarna kocht ik GTA SA en GTA IV voor PC.

Dan kocht ik GTA VC voor PC.

En binnenkort ga ik GTA Chinatown Wars voor PSP kopen. :)

Delen op andere websites

• 5 maanden later...

Ik speelde eerst VC bij een vriend op PSP

Daarna GTAIV op PS3 bij een andere vriend

Toen kocht ik GTA: SA

Toen kocht ik GTA: IV die ik niet kan spelen nu omdat ik een oude PC heb, ookwel mijn 'kut pc' genoemd

Delen op andere websites

Toen ik 7 was speelde ik GTA 3 bij een "vriendje" (toen noemde je dat zo). Ik vond het toen niet bijzonder, want ik snapte het niet helemaal.

Daarna speelde ik GTA Vice City bij m'n buurjongen, daardoor ging ik nog vaker naar 'm toe, omdat ik het zo leuk vond. :tu:

En daarna had een vriend San Andreas voor de PC en toen heb ik 'm gekocht en vanaf SA heb ik ze allemaal. :)

Delen op andere websites

• 2 weken later...

toen ik 7 was kreeg ik vice city voor op de pc, ik vond het zo leuk om mensjes en auto te stelen (had toen nog niet door dat dat verkeerd was :cab::$ ; ) mn buurjongen had op zn verjaardag san andreas gekregen toen was ik negen. daarna ging ik steeds zuren om een ps2 met san andreas dus een jaar later op mn negen had ik dat ding eindelijk zo ver.

Delen op andere websites

Toen ik een jaar of 10 was speelde ik GTA SA bij paar vrienden. En toen ik 12 werd kreeg ik GTA SA PS2 van mijn (lieve) zusje voor mijn verjaardag. En daarna had ik GTA IV zelf gekocht werkte eerst niet op mijn computer maar na nieuwe computer gekocht te hebben wel. Ook heb ik dit jaar GTA VCS PS2 van mijn (lieve) zusje gekregen. En ik heb ooit GTA 1 en GTA 2 gedownload van Rockstar. O ja , ik ga op 16 April natuurlijk ook the episodes from liberty city kopen!

Cylas

Delen op andere websites

Ik had eerst GTA III ! Ik speelde het altijd met mijn buurjongen.

Daarna kreeg ik van een vriend van mijn ouders GTA SA op mijn PC. Ik heb sa nu al 5 jaar , en ik ken het helemaal vanbuiten :puh:

Toen ik 12 was , kreeg ik ps2 met Gta VC .

3 maanden kocht ik nieuwe PC met Gta IV.

Ik speel meestal GTa IV en Gta SA

Delen op andere websites

Mijn eerste aanraking met GTA was GTA: III. Ik speelde het toen bij een kennis en vond het hartstikke tof. Toen ik een half jaar later mijn PS2 kocht, kocht ik GTA: Vice City erbij. Dat was mijn eerste echte GTA ^_^ . Helaas heb ik nog steeds geen GTA: III :$ .

Bewerkt: door LSDesign
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...