Jump to content

Welke GTA speelde jij als eerste?

Hoelang ben jij al een GTAfan?  

889 leden hebben gestemd

1. 1. Welke GTA speelde jij als eerste?

• GTA of GTA London
      195
    • GTA2
      241
    • GTA III, VC of SA
      403
    • GTA Advance
      5
    • GTA LCS of VCS
      20
    • GTA IV, TLaD of BoGT
      2
    • GTA CW
      2
    • GTA V
      0
    • Geen
      0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

GTA VC, ik vond het zò een geniaal spel. Ik weet zelfs nog dat ik de eerste keer dat ik het speelde alleen maar rondliep want ik wist niet eens hoe je in een auto ging xD. Maar ik heb er heel veel plezier aan beleefd, dàt was/is nog eens een game, want ik vind VC nu nog steeds de beste GTA uit de GTA geschiedenis.

Bewerkt: door vice
  • Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Apple-Mac

4

• Deluxo

4

• Big Boss

3

• NickyHendriks

3

Geplaatst:

het klinkt gek maar toen ik op mijn eerste communie een playstation 2 kreeg, was Vice City + GTA3 inbegrepen.

ik was toen 7 jaar en klopte al mensen in de grond ;)

Geplaatst:

Mijn eerste GTA was toch GTA2 op de PlayStation 1 Daarna had ik na een paar jaar Vice City gekocht toen gta Sa uit was had ik die ook meteen gekocht

Toen Kwam sinterklaas :dans: en kreeg ik LCS en daarna toen VCS uitkwam kreeg ik die ook :D, en uhm nu 2 jaar geleden 2 dagen na de release had ik ook GtaIV gekocht. heb toch al een aardige collectie :D

~Shotyoudie

P.S.:GTA:SA is toch de beste gta ooit gemaakt doordat er gewoon alles op zit vliegtuige, heli's ... en speel het nu nog steeds

maar dan SA:MP

Geplaatst:

GTA II, ik had GTA III al maar kon het niet installeren, toen kwam een vriend me helpen en die gaf ook II aan mij. waardoor ik 2 gta's had, daarna heb ik ook SA voor de ps2, IV voor de ps3 gekocht. ook heb ik op de een of andere manier VC ;)

• 8 maanden later...
Geplaatst:

Ik had eerst GTA 3 gedownload (per ongeluk, mijn broer wou een voetbal spel)

alleen die liep altijd vast dus een jaartje later had ik Vice City gekocht en die deed het perfect (die heb ik dan ook het meest gespeeld)

en in 2005 of 2006 had ik een nieuwe videokaart gekocht en toen deed GTA 3 het dus toen ging ik die spelen

en daarna had ik GTA San Andreas gekocht en die speel ik nu nog

(mijn computer kan gta IV zeker weten niet aan dus dat vind ik heel jammer :cry: )

Geplaatst:

Ik kan mij vaag herinneren dat ik in de vorige eeuw wel eens GTA heb gespeeld, maar wat ik als eerste bewust heb gespeeld was toch GTA IV.

Geplaatst:

Hmm, ik weet het niet meer. Of het was San Andreas, of GTA III (de PS2 versie). De eerste die ik kocht was wel San Andreas.

Geplaatst:

Mijn eerste was GTA II bij vrienden. De eerste GTA die ik zelf had was SA. Later heb ik ook nog wat andere GTA's gekocht ;)

• 5 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:

San Andreas als eerste bij mijn neef gezien... Vond het wel cool maar toen zag ik IV bij hem en kreeg ik III van hem.

Vergeleken met die 2 is San Andreas niks. En ja ik heb een toffe neef.

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

ik had als eerste gta san andreas daarna vice city :tu::*D

en nu III.

Bewerkt: door myron.b
Geplaatst:

Ik begon met San Andreas voor de playstation, later kreeg ik die voor de PC in combinatie met Vice City, en meerdere heb ik er niet, buiten de gratis GTA Classics dan... Alhoewel ik nog wel graag de GTA:Advance zou willen bezitten :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...