Jump to content

Welke GTA speelde jij als eerste?

Lantyz

Hoelang ben jij al een GTAfan?  

889 leden hebben gestemd

1. 1. Welke GTA speelde jij als eerste?

• GTA of GTA London
      195
    • GTA2
      241
    • GTA III, VC of SA
      403
    • GTA Advance
      5
    • GTA LCS of VCS
      20
    • GTA IV, TLaD of BoGT
      2
    • GTA CW
      2
    • GTA V
      0
    • Geen
      0

Recommended Posts

• Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Apple-Mac

4

• Deluxo

4

• Big Boss

3

• NickyHendriks

3

• 3 weken later...
  • 2 maanden later...

GTA SA, maar dan alleen met verjaardagen ofzo van m'n neef, omdat hij een PS2 heeft. Dit was zo'n 5 jaar geleden denk ik.

Twee jaar geleden hadden een paar jongens bij ons in de keet GTA VC gedownload en op de computer in de keet gezet. Het spel lagde vreselijk, omdat hij vaak vast liep. Desalniettemin heb ik GTA VC toen veel gespeeld, kreeg ik een beetje het GTA-virus en heb ik later GTA VC gedownload op mijn eigen (oude) laptop. Daar draaide hij heel goed op, en heb 'm toen gewoon stuk gespeeld.

Vorig jaar heb ik GTA SA gekocht voor een tientje. Ook dit spel heb ik veel gespeeld.

Toen wilde ik graag ook GTA IV hebben, maar had geen zin om hem voor €50,- te kopen toen hij net uit was (zat ook krap bij kas :-P). Vorige week heb ik GTA IV van een vriend gekocht voor €15,-, wat ik een mooie prijs vond :-) Nu ben ik deze aan het spelen, alleen heb ik problemen met het inloggen op LIVE -_-

Delen op andere websites

• 2 weken later...
  • 3 weken later...

1. Grand Theft Auto (PC)
  2. Grand Theft Auto: San Andreas (Bij iemand anders.) (PC)
  3. Grand Theft Auto: III (Bij iemand anders.) (PS2)
  4. Grand Theft Auto: Vice City Stories (PS2)
  5. Grand Theft Auto: San Andreas (PS2)
  6. Grand Theft Auto: Vice City (Bij iemand anders.) (PC)
  7. Grand Theft Auto: IV (PS3)
  8. Grand Theft Auto: San Andreas (PC)

Bewerkt: door Zaahed
Delen op andere websites

• 2 maanden later...

Als ik me niet vergis was dat GTA 2 bij een overbuurjongen destijds. Iedere keer naar een telefooncel lopen om opdrachten aan te nemen en al die poppetjes hadden verschillende kleuren.

Was wel grappig. Jaren later zelf San Andreas aangeschaft, gevolgd door Vice City en GTA III.

Delen op andere websites

De eerste GTA die ik speelde was Vice City bij een vriend op de Playstation 2. We hebben dat spel echt helemaal kapot gespeeld. Missie's deden we amper omdat we er niks van snapte. Later speelde we Vice City stories. Ik kocht me eerst GTA toen ik in de eerste zat, dat was San Andreas voor de PC. Daarna kocht ik Vice City en GTA II voor de PC en GTA IV voor op de Xbox 360. Op dit moment bezit ik alle GTA's en spaar ik alvast voor GTA V. Ik heb alle GTA's voor de computer (behalve IV), GTA: VCS en GTA: LCS voor de PSP, San Andreas, Vice City en IV voor de Xbox (360). En ik heb nog GTA II voor de Playstation 1 maar die speel ik nooit :+) China Town wars heb ik nog nooit gespeeld.

Bewerkt: door Hiphoppah
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...