Jump to content

Welke GTA speelde jij als eerste?

Hoelang ben jij al een GTAfan?  

889 leden hebben gestemd

1. 1. Welke GTA speelde jij als eerste?

• GTA of GTA London
      195
    • GTA2
      241
    • GTA III, VC of SA
      403
    • GTA Advance
      5
    • GTA LCS of VCS
      20
    • GTA IV, TLaD of BoGT
      2
    • GTA CW
      2
    • GTA V
      0
    • Geen
      0

Recommended Posts

• Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Apple-Mac

4

• Deluxo

4

• Big Boss

3

• NickyHendriks

3

Geplaatst: (bewerkt)

Eerst GTA bij een vriend. Daarna kreeg ik mijn neef z'n PlayStation 1 + spellen, waaronder GTA 2. Toen heb ik GTA: Vice City gekocht, daarna GTA: San Andreas en op 't moment speel ik GTA IV. En uiteraard komt GTA V er nog bij ;)

Bewerkt: door _Night-Men_
Geplaatst:

Ik begon met het lenen van GTA SA van vrienden, ik vond het toen een geweldig spel en heb meteen San Andreas voor mijzelf gekocht. Daarna kwam Vice City Stories voor de PS2 en PSP, daarna Liberty City Stories voor de PSP en inmiddels heb ik IV en Episodes of Liberty City. Ben er wel een tijdje zoet mee geweest maar nu moet ook snel GTA V komen :eten: .

• 2 weken later...
Geplaatst:

1. GTA2

2. GTA

(officieel). 3. GTA 3 ( maar 30 sec gespeeld toen crashte mijn computer ( kon het niet aan :sigaar: )) 4. GTA VC

(onofficieel). 3. GTA VC 4. GTA 3 ( na gtavc nog gta 3 gespeeld, langer dan 30 seconden :schater: )

5. GTA SA

6. GTA Vice City Stories

7. GTA 4

• 2 weken later...
Geplaatst:

Mijn allereerste GTA was San Andreas voor de PS2, later heb ik ook Vice City, Vice City stories, III en Liberty City stories gekocht voor de PS2.

En toen ik mijn PS3 kocht was mijn eerste spel natuurlijk GTA IV, waarbij ik later The Episodes from LC erbij heb gekocht. ^_^

Geplaatst:

Ik had Vice City en San Andreas al helemaal kapotgespeeld bij mijn buurjongen. Later kocht ik San Andreas, nu heb ik ze allemaal.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Mijn eerste GTA die ik speelde was SA, Mijn stiefbroer had die game op de ps2, en ik keek af en toe mee en mocht ook eens spelen (met cheats,geen missies enz...).

Later had ik SA samen met VC en III gekocht voor mijn PS2(via een 2dehandssite weliswaar) en speelde ik ze alle 3 afwisselend.

Nog later had ik een PSP en kocht ik eerst LCS en daarna VCS op de PSP en ook op de PS2, ik was een geweldige GTA liefhebber :D

Momenteel is een groot deel van die collectie weg, ps2 weggedaan om ps3 te kopen, spellen ook weg, niet veel later PSP ook weg,speelde er niet meer op,...

Toen kocht ik GTA IV met TBOGT an TLAD op de PS3, PS3 weggedaan tijdens PSNetwork hack in april en X-360 gekocht en heb nu SA, IV, TBOGT en TLAD op de X-360 :D

De eerste die ik speelde was GTA VC, dat was telkens als ik bij familie op bezoek ging. Die hadden VC op computer en dus smeekte ik altijd om er op te mogen spelen, al lukte me dat niet. Ik geloof dat ik eerst eens GTA 4 een paar minuten bij een vriend heb gespeeld op pc - ja, weet ik nog. want ik kon er niets van - totdat ik GTA 2 wat heb gespeeld. Sommige van die missies vielen me wat zwaar, dus ben ik GTA 3 beginnen spelen. Dat was de eerste GTA waarvan ik de storyline heb uitgespeeld, weliswaar met cheats. Dan heb ik GTA SA gespeeld en volledig uitgespeeld. Dan ben ik weer begonnen met GTA VC te spelen, maar ik miste dat fantastische gevoel dat ik vroeger altijd had toen ik het speelde, dus voorlopig heb ik het nog niet uitgespeeld. Dan heb ik ook eens een paar minuten GTA LCS gespeeld.

Toen ik zag dat de classics gratis te downloaden waren, heb ik GTA en uitbreidingspakketten gedownload, maar heb er niet zoveel op gespeeld.

En ik ben zeker van plan GTA V te kopen, voor ps3. Dat gaat zeker wat wennen zijn in het begin, maar dat geeft me natuurlijk ook het plezier om eens deftig met dat ding te leren spelen.

Bewerkt: door thebig
  • 5 weken later...
Geplaatst:

De eerste GTA die ik heb gespeeld is GTA 2. Sindsdien ben ik groot fan van de GTA Series. Zeker toen GTA III kwam met Third Person View. Sindsdien heb ik ook alle GTA's tot nu toe wel eens gespeeld(behalve GTA Advanced, Chinatown Wars en de DLC's van GTA IV). GTA wordt al maar beter en beter. GTA V wordt geweldig! :D

• 1 maand later...

De eerste GTA die ik heb gespeeld is GTA Liberty City Stories. :puh: Beetje laat, maar mijn ouders waren nogal tegen gaming en dus ja... moest ik vooral hebben van de GTA's die mijn vrienden speelden (GTA San Andreas) totdat ik uiteindelijk wat meer gamevrijheid kreeg.

We zijn nu 7 jaar later en dit is wat ik allemaal gespeeld heb:

-GTA Vice City (heel weinig) op PS

-GTA Liberty City Stories op PS2 (70%+ uitgespeeld)

-GTA Liberty City Stories op PSP (100% uitgespeeld) :D :D

-GTA Vice City Stories op PS2 (70% uitgespeeld)

-GTA San Andreas op PS2 (65-75% uitgespeeld)

-GTA San Andreas op PC (0%) ----> Heb die deze week besteld en ik ga die proberen uit te spelen zonder cheats te gebruiken.

~

Bewerkt: door Spanglish
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Mijn eerste GTA was SA, had ik een keer gespeeld en ik was gelijk verslaafd ^_^

Toen wou ik me eigen meer verdiepen in de GTA's :D

Geplaatst:

Als eerste speelde ik Gta 3 maar ik had toen zelf nog geen Playstation 2. Toen ik een Playstation 2 had gekocht wou ik Grand theft auto: Vice city. Kopen maar ik mocht dat niet van mijn stiefvader omdat je iemand zijn hoofd eraf kon halen haha.

Geplaatst:

1. Gta 2

2. Gta 3

3. Gta Vc

4. Gta Sa

5. Gta 4 + TLaD + TBOGT

6. Gta 5

7. Gta who know's what wil come.. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...