Jump to content

Welke GTA speelde jij als eerste?

Lantyz

Hoelang ben jij al een GTAfan?  

889 leden hebben gestemd

1. 1. Welke GTA speelde jij als eerste?

• GTA of GTA London
      195
    • GTA2
      241
    • GTA III, VC of SA
      403
    • GTA Advance
      5
    • GTA LCS of VCS
      20
    • GTA IV, TLaD of BoGT
      2
    • GTA CW
      2
    • GTA V
      0
    • Geen
      0

Recommended Posts

Dat was GTA Vice City voor de PC een paar jaar na de release, daarvoor was ik nog erg jong om dat soort games te begrijpen. Toen ik GTA Vice City voor het eerst speelde snapte ik er nog hellemaal niks van, het eerste jaar ging ik alleen maar mensen dood schieten in de stad. Toen ik inmiddels weer wat ouder was geworden na een jaar speelde ik met moeite de verhaallijn uit, ik had geen idee wanneer er nou weer eens wat missies aan kwamen. Maar wat bleek nou, je moest gewoon al die bedrijfpandjes eerst overnemen om de eindmissies te unlocken, GTA San Andreas was de tweede GTA die ik speelde. Dat ging gelukkig wel wat beter, maar ook daar was ik in 2004 ( toen ik 11 was ) Een jaar mee bezig. Echt een goede gamer was ik pas bij GTA Liberty City Stories op de PSP in 2005, die had ik in een weekje uitgespeeld.

Delen op andere websites

• Reacties 264
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Apple-Mac

4

• Deluxo

4

• Big Boss

3

• NickyHendriks

3

• 2 weken later...

Mijn grand theft auto story line :puh: :

Ik was nog heel jong weet niet meer hoe oud 4of5 jaar :

toen speelde me broer gta 1 op een oude dell pc :puh:

Dus ik wou ook een keertje en ja hoor voordat ik wist speelde ik et elke dag

met die autos rijden enzo politie achter je aan.

Gta 2 vond ik niet echt leuk

gta 3 : hmm ja dat is een apparte ik had die op een nieuwe pc samen met me broer nog op een packerd bell :puh:

erg vaak gespeeld ook op de psp vooral op de psp ..

gta vice city : wajoo dat was nog is een gta de stijl de gameplay alles had het lekker racen met een auto politie uitlokken met bazoeka`s schieten alles !

gta san andereas : oooh dat was ook nog is een gta ik speelde die voor het eerst op de ps2 van een vriend van me en ik zei zo van wooow je kan zwemmen in deze gta en dat had me totaal verkocht en voordat ik het wist had ik het ook op de pc !

Gta vice city stories : uhhm ja die had ik al vrij snel en wat ik het gaafste vond was dat je zelfs op de psp met je poppetje kon zwemmen enzo.

Gta chinatown wars :

Die speelde ik een jaar geleden voor het eerst op de psp maar vond het niet zo leuk omdat je vanaf boven keek.

gta IV : speelde ik voor het eerst in 2008 hij was nog geen 2 of 3 weken uit en ik had hem al ja dat was pas een gta alles was mooier en vetter enzo.

Gta Lost and the dammed :

speelde ik in 2010 ook voor het eerst na nog geen 2 of 3 weken dat die uit was geld ook voor balled of gay tony !

en wat ik het gekste vind : ik speel nooit missies ik download altijd wel een 100% uitgespeelde save game en dan klaar gewn me ding doen ! En ja ligt er aan of ik erg zin in hebt dan speel ik wel missie`s.

ja dat was mijn gta geschiedenis echter heb ik nooit gta london enzo gespeeld.

Echter denk ik dat ik gta III en vice city gaat instaleren en dan overnieuw gaat uitspelen..

Ik wil tog de verhaalijn weten en bespelen.

Bewerkt: door mekane
Delen op andere websites

• 2 maanden later...

Het begon allemaal bij mij in 2003 toen ik net in de plaats kwam wonen waar ik nu woon, een vriend van mij had een PS2, en GTA III, nooit van mijn levens dagen kon ik dromen dat ik een PS2 had, en al helemaal niet GTA III, in 2008 had ik het spel gedownload omdat ik Knight Rider Fan ben voor de GTA Knight Rider Mod 0.2A, dat downloade iets dat ik niet uit ken leggen, waarschijnlijk luiheid om naar de winkel te gaan. :puh: Ik ben nu zelf ook mods aan het maken voor het Spel, ben niet van een Modding Team. Dus speel SA nog het meest. Verder heb ik LCS en VCS(geleend) gespeeld, en China Town Wars, mijn PC trekt IV niet helemaal goed, dus die speel ik bijna niet.

Delen op andere websites

Nooit gehoord van dat spel. :O

Ik heb het :D. Maar dat spel is nooit echt een succes geworden denk ik, volgens mij is het zelfs vrij zeldzaam uit wat ik heb gehoord.

Ik heb trouwens Vice City als eerste gespeeld (daarna pas III, welke ik een heel stuk minder vond :puh:)), al heb ik dat hier ooit al eens ergens gezet.

Delen op andere websites

• 4 weken later...
  • 3 years later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...