Crankeye Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) #1: Driver - Let's go drive Driver De engelse band Driver, is net nieuw en heeft nu al een groot succes. Ze maken dan ook vooral Rock/Punk. Ach, wat wil de jeugd nog meer? #2: Prince of Persia - Persia Ownage Prince of Persia Dit is een band uit China, ook net nieuw netals Driver. Deze band maakt Electro/Punk. Voor meer informatie ga naar www.popchina.com #3: Pokémon - Naughty Little Jigglypuff Pokémon Dit is de band uit Japan, die in hun clips veel Manga gebruiken. Ze maken Smartlappen muziek. Ze zijn niet de beste uit Japan, maar zingen kunnen ze wel! #4: Prince of Persia - Persia all the way Prince of Persia De nieuwe single van Prince of Persia gaat over het WK, tsjah wat anders. Hun single Persia all the way gaat over Persië die het WK wint. Iemand Rates? Bewerkt: 21 november 2006 door .VíoLett,,:O Reageren
.Antonio Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) 1e: Heel mooi gedaan, goed dat rook uit de kap laten komen... De achtergrond is misschien iest te donker... En jammer van dat paarse, verder wel goed: 8.5/10 2e: Je render is een beetje doorzichtig, je text is ook te doorzichtig... dat is allemaal beetje jammer Die vlekken zijn wel mooi alleen weet ik niet waar voor ze zijn... Ik vind deze niet heel goed... 6/10 3e: Weer dat pokemon style, het word een beetje saai langzamer hand. De text is saai en je hebt op zo'n pokemon getekent met een brush... niet doen De schaduw achter die ene achter de steen is wel grappig alleen te dik... 6,5/10 Bewerkt: 21 november 2006 door .Antonio Reageren
Crankeye Geplaatst: 21 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Bij de 3e hoort dat brushen op het gezicht. Dat doet Jigglypuff altijd, of niet? Reageren
.Antonio Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Bij de 3e hoort dat brushen op het gezicht.Dat doet Jigglypuff altijd, of niet? Kan wel ik weet niet... k kijk geen pokemon, alleen ik zou het weglaten Reageren
Crankeye Geplaatst: 21 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2006 ~N E W~ Zie ook 1e post. Reageren
mattiejj Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 1. zeer mooie sig, mooie vlam, plus de rook en de reflecties op de motorkap, alleen jammer van dat tekstvakje waar driver in staat, het is wat te recht, je had het best zoals de rest moeten doen 87% 2. deze vind ik een stuk minder, te donker, de vlekken zijn mooi, maar haal ze uuit je render, en de render is te doorzichtig 54% 3. mooie sig, alleen de tekst naugthy little jigglypufff, zou ik naar boven hebben verplaast, de brush op het poppetje zou ik weglaten, de schaduw is te donker, maar de voor de rest is hij goed 78% 4. deze vind ik niet mooi, hij is te ver uitgerekt, dat oranje is niet te lezen en de achtergrond past niet mooi bij de render 48% Reageren
Crankeye Geplaatst: 22 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Bedankt, meer rates? Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) 1e:Het effect achter de auto vind ik mooi, maar de auto zelf niet, maar dat ligt aan mijn smaak. Ook de achtergrond vind ik nogal standaard: 75%. 2e:Het is wat te doorzichtig, de persoon komt niet goed uit en de tekst is ook te doorzichtig. Ik begrijp je idee, en dus geef ik je wat hoger: 85%. 3e:Vind ik saai. Er zijn geen kleuren, de pokemons zijn niet met de achtergrond verwerkt en de tekst/lettertype is saai en standaard: 55%. 4e:Ik vind hem net als mattiejj te veel uitgerekt, maar verder is hij wel mooi: 87%. Edit: @ Jon-asses, ik dacht even slim te zijn door me bericht snel te bewerken, zodat ik naar de afbeeldingen kon blijven kijken. Later zag ik pas dat foto's in posts in de edit-sessie gewoon zichtbaar blijven, dus vandaar dat ik dat had geschreven... Bewerkt: 24 november 2006 door thundercover Reageren
Jon-asses Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Ben bezig met raten, etc. Man, waar slaat dit op? Je ziet het wanneer iemand aan het posten is, dus hij kan zien dat je aan het raten bent. Waarom post je dan zoiets? ... Nou, ik zal mijn post maar eens nuttig maken zeker. Gelukt! Maar nu gaan we weer gewoon verder, serieus dan. 1ste siggie : Dit is de mooiste van allemaal vind ik. Echt mooie effecten toegevoegd! Niet te eentonig, niet aan overmaat van effecten gebruikt (dit probleem heb ik). Alleen kan je text wel wat beter, ik zal je eens uitleggen hoe IK het zou doen. Is niet verplicht te volgen... Eerst en vooral neem een ander lettertype, ik had zo gedacht aan Akoom . Dan neem je jouw gummetje en pakt een splatterbrush. Je doet de flow op 50 % ofzo en doet sommige stukjes weg met de gom. een 87,4563156489787/1000000000000 voor jou. 2de signature : Ah ah ah, spijtig. Dit had een mooie signature kunnen worden. Maar het is een beetje verpest. Doe dat effect van die strepen van zijn gezicht weg !! Dan zal het al heel wat mooier zijn! 68,1654131156465/100 3de sig : Mja, niet veel te vertellen voor deze signature. (ziet iedereen opeens blij zijn). Ahum.. Het is met een tut gemaakt, dusja. Het is mooi hoe je dat ene beest achter de steen 'verstopt'. Maar het effect op dat andere beest is niet mooi, het hoort bij de tut misschien maar het is lelijk. Een 78,463418645156489/100 voor jou. 4de *Zoekt andere woord voor signature* euhm creatie ( ) : Mja, mooi gedaan. De C4D, brushes, kleuren tekst ,... valt allemaal wel mee. Alleen probeer de render er niet op te plakken en zeggen het is gedaan. Elke sig is een uitdaging voor de render erin verwerkt te krijgen. De ene keer win je en de andere keer ga je af. Bij jou geldt wel degelijk het laatste. *Probeert het zo vriendelijk mogelijk te zeggen* Dus pak dat stomme tooltje dat de 'Magic wand' tool heet. Je selecteert alles rond de render, dan met je rechtermuisknop Feather -> 10 px. En dan een keer op je toets delete drukken. Dan misschien klein beetje brushes erond. Dat stomme Magische muur tool + feathet Een 8/10 hiervoor. Tips volgen op eigen risico, ik sta niet in voor de lelijke gevolgen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.