Jump to content

crash

Recommended Posts

Geplaatst:

vandaag was ik lekker gta sa aan het spelen, ik drukte op h+n voor de vehicle spawn mod. (ik heb de noob mode) Dat deed hij niet. Even later heb ik gta sa afgesloten en weer opgestart, als ik mijn savegame nu laad crasht het spel!!!!!! weet iemand een oplossing?

>>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar San Andreas Hardware Problemen.<<<

wtf dit is toch geen probleem met mn hardware lijkt me?????

>>> Door Dutchy3010: Wie weet heb je iets fout gedaan met je San Andreas... Je GTA valt uit, dus dat is wel degelijk Hardware.<<<

Geplaatst:
vandaag was ik lekker gta sa aan het spelen, ik drukte op h+n voor de vehicle spawn mod. (ik heb de noob mode) Dat deed hij niet. Even later heb ik gta sa afgesloten en weer opgestart, als ik mijn savegame nu laad crasht het spel!!!!!! weet iemand een oplossing?

>>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar San Andreas Hardware Problemen.<<<

wtf dit is toch geen probleem met mn hardware lijkt me?????

>>> Door Dutchy3010: Wie weet heb je iets fout gedaan met je San Andreas... Je GTA valt uit, dus dat is wel degelijk Hardware.<<<

Heb je de car spawner wel geactiveerd?

( ik denk dat dat kon )

na een script-mod kan je niet je opgeslaagde save games verder mee gaan

Geplaatst:

de main.scm (waar n00bmode instaat) staat apart van de savegames dus kan geen verband hebben maar het hoeft niet daaraan te liggen en met die sneltoetsen kun je gewoon rustig een paar keer proberen moet ik ook doen altijd (altijd proberen) niet geschoten is altijd mis

Geplaatst:
de main.scm (waar n00bmode instaat) staat apart van de savegames dus kan geen verband hebben maar het hoeft niet daaraan te liggen en met die sneltoetsen kun je gewoon rustig een paar keer proberen moet ik ook doen altijd (altijd proberen) niet geschoten is altijd mis

Sorry, maar dit slaat nergens op, er is juist een heel duidelijk verband tussen de main.scm en savegames. Bijna iedere wijziging in de main.scm maakt oude savegames onbruikbaar.

Geplaatst:

Sorry, maar dit slaat nergens op, er is juist een heel duidelijk verband tussen de main.scm en savegames. Bijna iedere wijziging in de main.scm maakt oude savegames onbruikbaar.

oeps vergeten ja als een kip zonder kop nagedacht :puh: een correcite >>Bijna iedere wijziging in de main.scm maakt oude savegames onbruikbaar. <<<volgens mij bij iedere wijziging of zit ik weer fout???

Geplaatst:
oeps vergeten ja als een kip zonder kop nagedacht :puh: een correcite >>Bijna iedere wijziging in de main.scm maakt oude savegames onbruikbaar. <<<volgens mij bij iedere wijziging of zit ik weer fout???

Ja, en zonder kop denkt het wat moeilijk na...

Normaal gesproken inderdaad bij elke wijziging, maar er zijn een paar mensen die het voor elkaar hebben gekregen om sommige veranderingen aan te brengen in de main.scm, terwijl de savegame wel bruikbaar blijven.

Deze techniek heeft de bedenker ervan (Demarest) "Dark-pact" genoemd..

Op zijn website is er wel het een en ander over te vinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...