Jump to content

Wat is dit...


nasdreas

Recommended Posts

Ik was een keer gta 3 aan het spelen,

toen ik een tank wou cheaten kwam er een uit de lucht maar die bleef haken zie foto.naamloosfi4.th.jpg

Weten jullie wat dit is en heb je het zelf een keer mee gemaakt.

( Hij blijft niet aan de lantaarn paal hangen want ik ben er om heen gelopen hij hangt in de lucht)

Bewerkt: door nasdreas
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was een keer gta 3 aan het spelen,

toen ik een tank wou cheaten kwam er een uit de lucht maar die bleef haken zie foto.naamloosfi4.th.jpg

Weten jullie wat dit is en heb je het zelf een keer mee gemaakt.

( Hij blijft niet aan de lantaarn paal hangen want ik ben er om heen gelopen hij hangt in de lucht)

Ik denk dat dit gewoon een bugje is. Niks om je zorgen over te maken, tenzij je dit altijd hebt. Neem een goede plaats als je een vehikel spawnt want dan heb je weinig kans om zoiets voor te komen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het is een bug.

Wel lollig,nog bedankt voor je uitleg Velaro. :Y

Ik heb het wel meegemaakt in de tunnel van Portland en Staunton Island maar dit nog nooit..... :? Vaak komt ie ook nooit voor me neer maar op me :muur:

Bij mij komt die ook vaak op me, haha.

EDIT: Bij mij bleef die weer in de lucht hangen, dit keer ergens anders. Plaatje naamlooses9.th.jpg

Bewerkt: door nasdreas
Link to comment
Delen op andere websites

He dat tank probleem kwam niet meer voor maar nu dit? gta3cq2.th.png

Die roze paars achtige berg.

Eerst werd die groen dan blauw roze enz. :?

Het moet niet gekker worden, misschien heeft te maken met dat ik daarvoor in gta 3 met die zwervers bezig was dat ze zich zelf weer respawnen die Hobo glitch.

Ik heb zelf wel in de gaten dat ik in dit topic ineens over iets anders zit te praten maar ik vind het zonde om er nieuw topic over te maken. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor, dat kan ik wel doen. :) Maar kijk maar gewoon op WikiGTA en dan hier, daar staat de verhaallijn beschreven. Ik heb hem ook nog even hier neer gezet:

Het verhaal van GTA III begint midden in een bankoverval. Je komt als Claude, samen met je vriendin Catalina en nog een handlanger met de buit naar buiten en sprint naar de vluchtwagen. Je loopt echter recht in het vizier van je vriendin, door wie je neergeschoten en achtergelaten wordt. Je overleeft het, maar wordt ingerekend door de politie, en veroordeeld tot een celstraf van tien jaar.

Tijdens het transport naar de gevangenis wordt het konvooi echter klemgereden door een aantal wagens. Één van de wagens laat een bom achter op de brug waar dit zich allemaal afspeelt. De Enforcer wordt omsingeld door leden van de Colombian Cartel. De agenten worden onder schot gehouden, en een gevangene met een oosters uiterlijk wordt meegenomen. De derde gevangene grijpt deze kans en slaat een agent neer. Ook jij laat deze kans uiteraard niet aan je voorbij gaan, en schopt de andere agent onderuit, pakt zijn sleutels en ontdoet je van je handboeien. Daarna verlos je de andere gevangene van zijn boeien en gaat ervandoor. Dan valt je oog op de bom die nog steeds op het wegdek ligt. De bom veroorzaakt een dusdanige ontploffing, dat een groot gedeelte van de brug verwoest wordt, en Portland van de rest van Liberty City geïsoleerd raakt. De andere gevangene stelt zich voor als 8 Ball, en hij weet een onderduikadres waar ze aan normale kleren kunnen komen. Ook weet hij een adresje waar ze wellicht wat klusjes kunnen opknappen. Vanaf dat moment ontmoet je allerlei mensen voor wie je makkelijkere en moeilijkere missies kan doen zoals het stelen van auto's en het elimineren van mensen. Tevens probeer je uit te vinden waar Catalina gebleven is, om wraak te nemen.

@nasdreas, dat heeft niks te maken met die hobo glitch (weet ik bijna zeker).

Bewerkt: door need my speed
Link to comment
Delen op andere websites

Ja nms lijkt mij ook dat het daar niks mee te maken heeft.

Weer zo'n bug.

(Kom er veel tegen zeg.) :cab:

EDIT:

................................................................................

...........................................

beste Robinsky,

als je verhaallijn wilt weten moet je naar www.wikigta.org zoals need my speed als zij.

En wat je zij van die verhaallijn, dat hoort hier niet bij dit topic.

Volgens mij is dat oftopic.

Maar verder nog veel plezier op het gtaforum.

Bewerkt: door nasdreas
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...