Jump to content

vast lopen

Recommended Posts

Geplaatst:

HALLO

ik wil eerst ff zeggen dat ik san-andreas echt een heeeel goed spel vind

maae ik heb 1 probleemje en wil weten of ik de enigste ben

want wat er elke keer gebeurt als ik san fierro in rijd (over de snel weg)

loop het spel vast :( teminste als ik hard rijd , met een tractor ofzoiet heb ik er geen last van dus alleen als ik net iedereen een beetje begin in te halen en dan is het in 1 keer afgelopen , dat is vrij lastig als je snel naar een opdracht moet

maar verder is tie helemaal toppie :D

Geplaatst:

ik heb ff gekeken (had ik eerlijk gezegt niet aan gedacht) maar er zat niks op .

kan ook eigenlijk niet want toen ik het spel kreeg vorige week heb ik hem in de ps2 gedaan en niet meer er uit gehaald :lol: hahahahaahhaha

is ook echt raar altijd op de zelfde plek voor de rest kan ik overal net zo hard rijden als ik wil echt raar

Geplaatst:

ik heb een week geleden het zelfde probleem gehad.Gebruik je cheats,dat is dan misscien de oorzaak.Anders zou ik het niet weten.Foutje van de productie :huh:

Geplaatst:

ik heb ook een heeeeeel kleine vertraging als ik met de hoting racer op de snelweg rijd en er is veel volk op de snelweg (veel beweging)

Geplaatst:

wel raar hoor is nu best al vaak gebeurt ik rij voortaan gewoon anders naar san-fierro dan kan ik wel plank gas

in iedergeval bedankt allemaal

Geplaatst:

Ik heb hetzelfde maar bij mij zit een kras op me cd en als ik in de tunnel rij richting los santos vanaf san fierro staat er error reading disc, dan pak ik geoon die van me broer wissel ik ff en ga ikweer verder..... Maar het is hatelijk nu kan ik nie snel rijden naar los santos...

Geplaatst:

Kan maar 1 oorzaak zijn.....de PS2 zelf ! Of de laser is vuil/kapot of/en er zit veel stof in je ps2 waardoor hij niet meer goed koelt en dan loopt hij dus vast omdat ie te warm wordt. Als ie te warm wordt houd dit tevens in dat de rekenkracht drastisch achteruit gaat....oftwel...hij stopt er ff mee :S

Keertje goed reinigen, gewoon stofzuiger langs ventilatie gaten halen is de meest simpele manier. ;)

Als ie schoon is en loopt nog vast......hebbie een dodgy PS2 :huh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...