Jump to content

probleem met mta

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb mta gedownload en opgestart, tot het filmpje van rockstar games gaat het goed. Daarna krijg ik een groen/zwart scherm en doet hij niks meer.... iemand een oplossing?

>>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar MTA forum.<<<

Geplaatst:
ik heb mta gedownload en opgestart, tot het filmpje van rockstar games gaat het goed. Daarna krijg ik een groen/zwart scherm en doet hij niks meer.... iemand een oplossing?

Laat ik als eerst een vragen wat voor een versie jij van GTA hebt. Als je V2 hebt kan je namelijk niet modden, en dus ook geen MTA spelen. Mocht je wel V1 hebben; heb je mods geïnstaleerd? En heb je de goeie versie gedownload. [Al zal dat wel niet het probleem zijn.]

Geplaatst: (bewerkt)

Een raar probleem, ik heb dit verder nog nooit meegemaakt. Aangezien je normale GTA San Andreas wel werkt ligt het waarschijnlijk niet aan je Specificaties van je computer. Controleer eens hoe het zit met je internet verbinding, eventueel download programma's uitzetten kan al helpen. Mischien heb je versie 2 van GTA San Andreas, dan zullen Mods niet werken. Google daarvoor even op een Downgrader. Mischien heb je de -behoorlijk bugged- eerste release van MTA wel gedownload, download in dat geval even de recentste versie en kijk of het werkt. Als je toch de recentste versie hebt kan je MTA even herinstalleren en eventueel GTA San Andreas zelf nog een keer herinstalleren.

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:

ik heb mta geinstalleerd. als ik hem opstart gaat het goed tot het filmpje van rockstar games. Daarna krijg ik een groen/zwart scherm en gebeurt er niets meer. (gta sa runt de pc met gemak dus daar ligt het niet)

iemand misschien een oplossing?

>>> Door GTA-Sheep: Topic wederom verplaatst en gelebeer een PM gezonden met de link hiernaar toe :)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...