Jarno Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Ik heb een tool gemaakt waarmee je vrij makkelijk je objecten verveelvoudigen. Bijvoorbeeld voor een lange dragroad. Het programma is engels-talig. Mijn map (OMGWTFBBQ) is ook door middel van dit programma gemaakt. MOA 1.0 BETA 2 Status: In ontwikkeling - BETA downloadbaar Download: RAR-Archief Topic op Multi Theft Auto forum (Engels talig) Bewerkt: 2 december 2006 door Jarno Reageren
Jarno Geplaatst: 2 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) - Bump - Nieuwe beta versie is er namelijk MassObjectAdder 1.0 BETA 1. Fouten gevonden o.i.d? Zeg het tegen mij! Edit Er is alweer een nieuwe versie namelijk MassObjectAdder 1.0 BETA 2. Er zijn aantal kleine bugfixes en handige nieuwe functies! Zie hoofdpost voor download. Bewerkt: 2 december 2006 door Jarno Reageren
T@rget Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Ik vind m nogal onhandig (Ik ben dus gewoon dom ) Maar voor de genen die er mee om kunnen gaan issie volgens mij wel handig Ik snap er zelf geen moer van! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.