ThaDcc Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Ik heb SA-MP gedownload en heb een pictogrammatje op mijn bureaublad, das mooi maar toen deed hij het niet. Bling (ook een lid) heeft me gezegt dat ik een Fix moest downloade (v0.1b). Heb ik gedaan en nou als ik op dat SA-MP pictogrammatje klik verschijnt dat programma (ik weet niet hoe het heet) maar goed, als ik op 1 server klik dan komt er nog iets naar voren: Connect en Save en Cancel snap je. Nou als ik op Connect klik start SA-MP zich op maar (nu komt mijn probleem) ik kom in het hoofd menu van San Andreas. niet in SA-MP. Kan iemand me helpen? Greetz en Thanks ThaDcc >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar SA-MP forum <<< Bewerkt: 21 november 2006 door Dutchy3010 Reageren
Advancegta Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Ik heb SA-MP gedownload en heb een pictogrammatje op mijn bureaublad, das mooi maar toen deed hij het niet. Bling (ook een lid) heeft me gezegt dat ik een Fix moest downloade (v0.1b). Heb ik gedaan en nou als ik op dat SA-MP pictogrammatje klik verschijnt dat programma (ik weet niet hoe het heet) maar goed, als ik op 1 server klik dan komt er nog iets naar voren: Connect en Save en Cancel snap je. Nou als ik op Connect klik start SA-MP zich op maar (nu komt mijn probleem) ik kom in het hoofd menu van San Andreas.niet in SA-MP. Kan iemand me helpen? Greetz en Thanks ThaDcc Ik heb dit probleem ook één keer gehad, bij mij was het opgelost door hem simpel te herstarten maar mischien is het bij jou niet zo simpel. Allereerst kan je natuurlijk proberen op een andere server te spelen, wellicht dat het dan wel werkt. Ook moet je even controleren of je mischien V2 van GTA San Andreas hebt, zo ja dan moet je hem even Downgraden naar V1 anders zullen Mods zoals SA:MP niet werken. Ook kan je natuurlijk altijd proberen om SA:MP opnieuw te installeren en zonodig GTA San Andreas zelf eens te herinstalleren. Bewerkt: 21 november 2006 door Advancegta Reageren
ThaDcc Geplaatst: 21 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Ik heb SA-MP gedownload en heb een pictogrammatje op mijn bureaublad, das mooi maar toen deed hij het niet. Bling (ook een lid) heeft me gezegt dat ik een Fix moest downloade (v0.1b). Heb ik gedaan en nou als ik op dat SA-MP pictogrammatje klik verschijnt dat programma (ik weet niet hoe het heet) maar goed, als ik op 1 server klik dan komt er nog iets naar voren: Connect en Save en Cancel snap je. Nou als ik op Connect klik start SA-MP zich op maar (nu komt mijn probleem) ik kom in het hoofd menu van San Andreas. niet in SA-MP. Kan iemand me helpen? Greetz en Thanks ThaDcc Ik heb dit probleem ook één keer gehad, bij mij was het opgelost door hem simpel te herstarten maar mischien is het bij jou niet zo simpel. Allereerst kan je natuurlijk proberen op een andere server te spelen, wellicht dat het dan wel werkt. Ook moet je even controleren of je mischien V2 van GTA San Andreas hebt, zo ja dan moet je hem even Downgraden naar V1 anders zullen Mods zoals SA:MP niet werken. Ook kan je natuurlijk altijd proberen om SA:MP opnieuw te installeren en zonodig GTA San Andreas zelf eens te herinstalleren. Nou, bedankt, maar ik ben niet zo heel erg handig met die dingen Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 dan vind ie je gtasa.exe niet;) Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 dat hbe ik ook Gta exe ofzo kan ie nie vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.