-Badboy- Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Hey Ik heb een nieuwe signature gemaakt. Dit is de eertse signature die ik maak met deze style dus wees niet te hard Reageren
-Badboy- Geplaatst: 22 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Iemand nog rates ? Reageren
.Antonio Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Mooi gemaakt... (standaard effect weer ). De schaduwen zijn niet heel mooi. Text is wel leuk... maar ik vind hem zeer on-orgineel. Door dat laatste punt rate ik hem wat lager: 6/10 Reageren
Crankeye Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Ik vind hem niet zo mooi, omdat de sprites er wat normaal uitzien in tegenstelling tot de achtergrond. De renders horen een beetje Lighten/Gaussian eruit te zien, dat zie ik niet echt bij jou. Ik zou toch nog eens de tutorial goed volgen, en misschien krijg je dan een beter effect. Score: 68% Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Ik vind hem niet mooi, want ik vind dat die pokemons niet een geheel vormen met de achtergrond. De schaduwen zijn wel leuk, maar de letters passen totaal niet bij de rest van de afbeelding. En dan bedoel ik vooral het lettertype en de verwerking met de achtergrond. 55% P.S. Welkom op het forum Bewerkt: 23 november 2006 door thundercover Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.