Bassiej Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Een leuke gadget, een op afstand bestuurbaar minihelicoptertje en ook een vliegtuig! Dit is één van de eerste echt stabiele op afstand bestuurbare helicopters, onlangs kwam Nikkon met een model, maar deze was zo moeilijk bestuurbaar dat zelfs een gevordere helicopterpiloot het speeltje niet langer dan 15 seconden in de lucht kon houden. Ditmaal is het een Duitse Frima die met deze gadget komt en dan in mini-uitvoering! Wat info over de minihelicopter: De kleinste, meest stabiele en lichtste helicopter die er is. Het heeft 2 in tegengestelde richting draaiende wieken. Het voertuig kan 360 graden draaien en een bereik van bijna 1,3 meter. Deze kost $79,95. + Mooi speeltje + Laagste prijs - Klein bereik Wat info over de minihelicopter2: Dit speeltje haalt een hoogte van meer dan 2,5 meter en gebruikt dezefde techniek als de eerste, dus 2 wieken die in tegenovergestelde richting draaien. Voor dit type is het bereik ook veel groter, ruim 5 meter. The helicopter flies for four minutes before requiring a recharge on the included recharge pad, which revitalizes the built-in battery in five minutes. Dus je kan er 4 minuten mee vliegen, en vervolgens moet het 5 minuten opgeladen worden. deze is $20 duurder dan de voorgaande, namelijk $99.95. + Haalbare hoogte + Grote bereik dan zijn voorganger + Korte laadtijd (in vergelijking met het vliegtuig) - Prijs Wat info over het vliegtuig: Dit vliegtuigje met een schaal van 1:10 kan taxiën en opstijgen, aangedreven door de 2 motoren aan de vleugels. Dit is (een van de/het) eerste op afstandbestuurbare vliegtuigje wat niet met de hand in de lucht gebracht hoeft te worden. Het vliegtuigje haalt bij het opstijgen een snelheid van 20 mph, ongeveer 30 km/u. Het vliegtuigje stuurt met behulp van een speciale techniek, namelijk door het afzonderlijk aanpassen van de snelheid van de motoren, waardoor je een stabiele en makkelijke besturing hebt. Het vliegtuigje heeft een veel groter bereik dan de 2 helicopters, ruim 19 meter. Dit vliegtuigje vliegt voor 5 minuten op de batterij en heeft daarna een laadtijd van 30 minuten. Deze kost hetzelfde als de 2e helicopter, namelijk $99.95. + Zelf opstijgen + Bereik + Techniek - Laadtijd Bewerkt: 29 november 2006 door Bassiej26 Reageren
RS-modder Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 cool ik heb een vraag gaat dat vliegtuig snel kapot als hij bijvoorbeeld neerstord? Reageren
Bassiej Geplaatst: 21 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2006 cool ik heb een vraag gaat dat vliegtuig snel kapot als hij bijvoorbeeld neerstord? Het is niet zo'n heel stevig speeltje maar een paar keer neerstorten kan geen kwaad, het moet alleen geen gewoonte worden, het hangt er natuurlijk ook vanaf vanaf welke hoogte je neerstort en met welke snelheid. Crafted from damage-resistant, plastic laminated foam wings Dus gemaakt van schadewerend plastic en een soort van schuim vleugels. Dat is wel vrij licht materiaal. Reageren
Think Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Ja, het zal wel eens neerstorten als je maar 5 minuten kan vliegen. Dat wist ik niet, dat het maar zo kort was. En bij die helicopter, 5 minuten opladen en 4 minuten vliegen, dat vind ik toch wel een serieus minpunt. Ik zou geen zin hebben om eraan te beginnen. Reageren
Bassiej Geplaatst: 29 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Ja, het zal wel eens neerstorten als je maar 5 minuten kan vliegen.Dat wist ik niet, dat het maar zo kort was. En bij die helicopter, 5 minuten opladen en 4 minuten vliegen, dat vind ik toch wel een serieus minpunt. Ik zou geen zin hebben om eraan te beginnen. Misschien wel een minpunt, maar in vergelijking met het vliegtuig.. is het natuurlijk wel kort.. edit: Ik heb het nu veranderd, het is nu zo: [...]+ Haalbare hoogte + Grote bereik dan zijn voorganger + Korte laadtijd (in vergelijking met het vliegtuig) - Prijs [...] Bewerkt: 29 november 2006 door Bassiej26 Reageren
Robinsky Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 Zoo ckr erg duur... K heb alleen van die grote gezien bij rc pitstop... Maarja ik VLIEG weer weg van dit topic.. Vliegse Reageren
Beany Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 (bewerkt) Wat? Een bereik van 1.3 meter Is dat niet een beetje heel erg weinig? Bewerkt: 24 januari 2007 door Beany Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.