Bcw Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Ik zit nu ook zo ver, gisteren geprobeerd maar het wilde precies nie goe lukken. Reageren
_MaRc_ Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 wow sterk en bedankt ben er al door geraakt B) na amper een 40keer proberen :blink: mij lukt het ooowk niej !!! maar volgens mij kun je het beter doen als het licht IZzZ... Reageren
_MaRc_ Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Ik zit nu ook zo ver, gisteren geprobeerd maar het wilde precies nie goe lukken. ik denk dat je al ver van tevoren mot gan knalluhh.... anders droppen ze hun bommetjes anders kom je nog niej verder... Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Iets voor de vliegtuigjes knallen...... De kogel moet namelijk eerst de afstand overbruggen voor hij bij het vliegtuigje komt Reageren
jarule76 Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 nou ik ben ook zo ver hur maar ik hoorde al van een vriend dta dit klote missies waren en ja hur hij had gelijk en wat dnek je heb ik hem gehaald vergeten te saven <_< achjah ik zla hem nog een paar keer proberen en anders maar plakbandjes enzow proberen :rolleyes: Reageren
Cisse Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Die RC Zero missies heb ik tot nu het meeste moeten doen. Reageren
gtadude Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Je moet die missies van zero inderdaad niet doen, tsijn er 2.. en als je die 2 hebt gedaan krijg je zijn shop en dat verdient 5000$ kan je iets in die vliegtuig shop kopen??? :huh: Reageren
-Richard- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 (bewerkt) Je moet die missies van zero inderdaad niet doen, tsijn er 2.. en als je die 2 hebt gedaan krijg je zijn shop en dat verdient 5000$ kan je iets in die vliegtuig shop kopen??? :huh: Het zijn 3 (eigenlijk 4, maar 1tje kan je steeds opnieuw doen) missie's. En je kan niks in die winkel kopen. (ik niet iig) Maar als ik jou was zou ik ze wel doen. Bewerkt: 22 januari 2005 door GTAspeler Reageren
ralf1 Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 hier zijn al meerdere topic's over dus gebruik anders ff de zoekfunctie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.