Lance Vance Dance Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Komt dit spel ook uiteindelijk weer uit op de PS2? Dat was namelijk wel t geval bij LCS. Ik heb geen PSP dus ik hoop dat ie wel op de PS2 uitkomt:p
SummerBase Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 (bewerkt) Hey 'Lance Vance Dance' leuk dat je weer eens langs komt kijken. Maar even je vragen behandelen. Ik denk niet dat hij komt, want er zijn diverse interviews geweest met hoge personen in de Rockstar wereld bijvoorbeeld Gordon Hall de baas van Rockstar Leeds heeft in een interview verteld dat er geen plannen zijn voor in de toekomst. En het lijkt me ook wat onwaarschijnlijk als er een PS3 voor de deur staat dat men dan nog zich gaat focusen op de PS2. Maar het goed het is best mogelijk misschien, want het gebeurde met LCS ook. Iedereen wist dat het exclusief PSP werd en na goed verkoop hebben ze ook even snel een PS2 versie gemaakt. Het maakt me helemaal niks uit eigenlijks, maar goed als er iets nieuws komt dan kun je het altijd lezen in het 'The latest news from Vice City Stories' topic die hierboven ge pint staat. Veel succes bij het wachten. Bewerkt: 21 november 2006 door SummerBase
Dizzee Geplaatst: 21 november 2006 Rapport Geplaatst: 21 november 2006 Deze vraag is al meerdere keren gesteld en er zijn ook al een paar topics over. Gebruik de zoekfunctie de volgende keer a.u.b. Slotje...
Recommended Posts