deagle Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) Wat vinden jullie van deze website ? http://niclic.freehostia.com/gtavicecity/home.php **hij is nog lang niet af , dit is gewoon het design met wat tekst Bewerkt: 22 november 2006 door Nicsan Reageren
BigM Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 wat heeft dit met de graphics show room te maken topic verplaatsen Reageren
Ice Banana Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 How How kalmpjes aan,Hij wil gewoon zijn "Template" laten showen,dus ff dimmen ok? Over je template. De achtergrond is wat flets,meshien goeie kleurencombinatie's.De shoutbox bovenaan,goed! De layout wat veranderenn en alles komt goed hoor, 7/10 Reageren
Velaro Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) wat heeft dit met de graphics show room te makentopic verplaatsen Hij bedoelt 'het uitzicht' van de website. Hij heeft dus waarschijnlijk de buttons en de skin gemaakt. Gelieve niet af te kraken of te reageren als je niet eens weet waarover het onderwerp gaat. - Ontopic - De kleuren passen zeker bij Vice City, alleen vind ik de tekst wat vloeken. Ik denk dat je misschien het roze kan omwisselen met het blauw, en het dan beter uitkomt. Iets overzichtelijker misschien ook, en een lijntje tussen laten tussen de regels. Edit: Sorry Summerbase, maar dat systeem is echt zo lek.. Edit 2: Nu ben ik blij. Bewerkt: 22 november 2006 door Velaro Reageren
SummerBase Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) wat heeft dit met de graphics show room te makentopic verplaatsen Ik denk niet dat jij het snapt, want hij wil het design aan ons showen en daar wil ik wel even wat over zeggen, maar alvorens ik dat ga doen lijkt me dit reclame en ik denk ook niet echt dat het nodig is om zoveel werk te verzetten omdat we al WiKiGTA hebben, waar het meeste al op staat. En publiciteit opbouwen met een website is erg moeilijk en je moet vooral iets origineels hebben en dat dit is niet. Natuurlijk is dit niet alleen puur reclame, maar het gaat natuurlijk om het design. En die ga ik even beoordelen als je het niet erg vindt. De kleuren zitten goed in elkaar en de knoppen oftewel het CSS gedeelte of een style sheet zit goed in elkaar en de kleuren van VC komen heerlijk naar voren vindt ik zelf. Ik zou hem echt goedkeuren alhoewel ik het wel wat jammer vindt van die reclame eronder, maar over het algemeen is het een nette en degelijke layout die je zo als normaal aan kan stempelen, het is dus een geslaagde layout. Edit: Te laat zie ik al weer. Edit 2: Ik neem niemand wat kwalijk hoor kleine reus. Bewerkt: 22 november 2006 door SummerBase Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.