Jump to content

Traangas op xbox?


Dx11

Recommended Posts

Nou, als je gewoon op "traangas" had gezocht had je een topic gevonden met daarin de mededeling dat de traangas uitsluitend op de PS2 beschikbaar is. In alle andere consoles en de PC (dus ook de xbox) is de traangas eruit gehaald. Waarom, dat weet nog steeds niemand, maar hij is in ieder geval niet beschikbaar voor de xbox....

Link to comment
Delen op andere websites

Geheel zonder tekst bestaat die map niet want al die wijken en dergelijke staan standaard op de kaart.

Hier is de meest kale versie van die kaart. Als je al die teksten die er nog op staan af wilt zou je met een grapische programma als paint of Photoshop aan de gang moeten.

Bewerkt: door HerrieM
Link to comment
Delen op andere websites

Geheel zonder tekst bestaat die map niet want al die wijken en dergelijke staan standaard op de kaart.

Hier is de meest kale versie van die kaart. Als je al die teksten die er nog op staan af wilt zou je met een grapische programma als paint of Photoshop aan de gang moeten.

nee zo bedoelde ik het, bedankt

van mij part mag dit topic op slot.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom, dat weet nog steeds niemand, maar hij is in ieder geval niet beschikbaar voor de xbox....
Nou, ik heb wel een idee waarom de traangas uit de Xbox- en PC-versie gehaald is. In de PS2-versie zit dus wel de traangas, althans, in de orginele versie; in de platinum-versie is hij er ook al uitgehaald. De traangas die in de originele versie van de PS2-versie van Vice City zit heeft eigenlijk geen enkele nut. Je kunt niks met de traangas, het heeft geen effect op slachtoffers, in tegenstelling tot San Andreas (waar de peds ervan gaan hoesten). Ook heeft de traangas weinig effect op Tommy. Als je er te lang in blijft staan gaat er soms wat leven af, maar daar blijft het ook bij. Misschien wilde Rockstar dit verder gaan uitwerken, maar is dit achteraf toch niet gebeurd. Hierdoor heeft de traangas in Vice City dus weinig nut en daarom lijkt mij dit de voornaamste reden waarom deze in de Xbox en PC-versie geschrapt zijn.

Misschien was dit een beetje offtopic, maar ik wou het toch even kwijt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...