Lord of War Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) V1: V2: Rates&Comments? Bewerkt: 22 november 2006 door Lord of War Reageren
BigM Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) Hmmmm even denken het is iedergeval wel erg leuk gedaan ziet er leuk uit en een hoog cijfer waardig het ziet er gewoon mooi uit rate 10 >>> Door .Levi.: Volgens mij heb jij de regels niet goed gelezen of wel helemaal niet.. Je rate namelijk erg fout en dit gaat al een behoorlijk tijdje aan de gang. Zie PB<<< Bewerkt: 22 november 2006 door .Levi. Reageren
Crankeye Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Ik vind hem toch iets te simpel, wel mooi. De render daar zit zoiezo al een soort 'C4D' render in verwerkt, een klein beetje met de effects spelen en je hebt zo'n effect. Score: 81% Reageren
.Antonio Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Heel mooi gemaakt.. mooi je text, mooie C4D... Je kan misschien nog wel iets vetter maken... maar ik vind het een 9/10 waard Reageren
-Badboy- Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Heey Lord Of War. Toen ik je sig zag was het eerste wat ik dacht: WOW ! Wat een vette sig. Ik ben hem nu goed aan het bekijken en kan niet echt minpuntjes vinden. Maar genoeg gelult/slijmd. Laat ik beginnen met raten De gele ''stroom'' is heel erg mooi gedaan. De render is er mooi in verwerkt en het lijkt wel of het poppetje weg springt voor het stroom. Aan de rechteronderkant loopt het gele door in grijs. Erg goed gedaan. Het enigste minpuntje wat ik toch heb gevonden is de tekst. Die is niet erg mooi gedaan. Mischien kun je hem een beetje wegwerken in dat grijze gedeelte of gewoon helemaal weglaten. Ik geef je 92%. (Ik heb je rate procenten over genomen, maar dat vind je hopelijk niet erg) Werk nog aan dat éne minpuntje en je haalt mischien de 100% Echt, ga zo door Lord of War. Ik krijg heel veel respect voor je. Reageren
Lord of War Geplaatst: 22 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Heey Lord Of War. Toen ik je sig zag was het eerste wat ik dacht: WOW ! Wat een vette sig. Ik ben hem nu goed aan het bekijken en kan niet echt minpuntjes vinden. Maar genoeg gelult/slijmd. Laat ik beginnen met raten De gele ''stroom'' is heel erg mooi gedaan. De render is er mooi in verwerkt en het lijkt wel of het poppetje weg springt voor het stroom. Aan de rechteronderkant loopt het gele door in grijs. Erg goed gedaan. Het enigste minpuntje wat ik toch heb gevonden is de tekst. Die is niet erg mooi gedaan. Mischien kun je hem een beetje wegwerken in dat grijze gedeelte of gewoon helemaal weglaten. Ik geef je 92%. (Ik heb je rate procenten over genomen, maar dat vind je hopelijk niet erg) Werk nog aan dat éne minpuntje en je haalt mischien de 100% Echt, ga zo door Lord of War. Ik krijg heel veel respect voor je. Bedankt voor je geweldige rate, -Badboy-! De tekst vond ik ook niet zo goed. Ik heb de tekst ergens ander gezet en letterlijk met de Opacity en Fill gespeeld tot het bijna onzichtbaar is. Probeer het dus niet. Dit is dus de nieuwe: Nog meer van die (geweldige) rates? Reageren
Thabit Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) Zo'n goede sig zie ik graag hier op GTAForum. Hij lijkt erg goed met al die lichte lijnen enzo. Ook heb je een vet goede render gekozen waar je veel moois mee kan doen. Kortom; goede sig. 89% Bewerkt: 22 november 2006 door Thabit Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Een zeer mooie sig. Het effect rond de personage is prachtig en de afbeelding is één. Als je het wil veranderen: doe iets aan die personage, want doordat die donker is, wordt de hele afbeelding donkerder en grauwer, wat ik niet altijd mooi vind. 90% Reageren
Lord of War Geplaatst: 24 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Nog ratings? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.