gammie_ Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Beste leden, Ik heb Mozilla Firefox en als start pagina Google.nl, dat wil ik zo houden maar: Als je onder Google intypt bijv. Gta dan onthoud de zoekmahine of Mozilla dat woord als je dan alleen de G intypt krijg je meteen alle woorden die jij ooit onder g hebt gezocht: Gta, Gran,Gerard, Gieter enz enz. Nou is mijn vraag: Kan ik dit uitschakellen zodat ik niet steeds een hele waslijst met woordjes krijgt die erop lijken? Alvast bedankt Groet gammie Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Helemaal rechts in dezelfde balk als waar het zoekvenster staat zie je het woord Settings staan. Klik hierop en kies vervolgens voor options. Klik vervolgens op de bovenste knop met de tekst Search Box Settings. Een venster met een aantal opties opent zich en bijna onderaan zie je Suggest searches from my search history staan. Haal het vinkje wat ervoor staat weg en klaar is Gammie Reageren
Preddy Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) Als aanvulling op Sheep, in het geval dat je de NL versie hebt. Deze is waarschijnlijk wat omslachtig vertaald, door het vertalen van het Engels kwam ik er niet uit iig, maar het principe waarschijnlijk hetzelfde: Extra > Opties... Omvierkant uitschakelen Bewerkt: 22 november 2006 door Preddy Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Hartelijk bedankt bijde heren . Via Preddy ging het toch wat makkelijker want heb Mozilla inderdaad in het Nederlands. Groet gammie Reageren
Dx11 Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 je kan het trouwens ook in windows zelf instellen onder auto-invullen, maarja het is al opgelost dus. je kan het trouwens ook aanlaten en de woorden die je weg wil deleten door ze dmv de pijltjes te selecteren en dan del drukken, zo gaat er per keer maar 1 woord weg zodat de handige kunnen blijven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.