Nemean^inf Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Kmoet voor school een boek omslag maken, Hoe maak je deze in word? Reageren
Bassiej Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Kmoet voor school een boek omslag maken,Hoe maak je deze in word? Lijkt me niet echt handig dat te doen in word, als ik niethandig bent met tekenprogramma's als photoshop, dan kan je nog beter gewoon in Paint wat tekenen. Reageren
Preddy Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Alhier een mogelijke manier om dat in word te doen: Eerst maar eens de pagina liggend maken, omdat je zo het makkelijkst een omslag uit één A4 kan halen: Dan krijg je het volgende scherm te zien, verander portrait in landscape: Teken een tabel met 1 rij en 3 kolommen en zorg dat het de goede maten zijn. Dan krijg je iets als zo: Dan heb je al een omslag, dan moet er nog wat in natuurlijk. Ik heb maar wat ingevuld om een impressie te krijgen wat kan: Zo zou ik het doen in Word, hopelijk beantwoordt het je vraag. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Dank je, dit zal wel helpen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.