Jump to content

Heeft al iemand 100% uitgespeeld?

Dx11

Recommended Posts

ik heb gezocht maar niet gevonden, ik vroeg me af of er al iemand van dit forum vcs 100% heeft uitgespeeld, en zo ja wat gebeurd er dan allemaal?

Ja, je moet uiteindelijk Jerry Martinez vermoorden. Meer over de missies vind je hier, en '' de savegames'' vind je hier. Een 100% savegame vind je hier voor als je wilt weten hoe het er dan allemaal uit ziet,

Mvg,

M4X

Delen op andere websites

summerbase heeft het al 2 keer uitgespeelt (100% dacht ik)

SummerBase je wordt toch niet boos als ik dit zeg hè? :-(

SummerBase heeft de verhaallijn weliswaar twee keer uitgespeeld, maar voor de 100% is hij nog altijd druk bezig (of het moet zo zijn dat hij die nu al behaald heeft).

Ikzelf ben momenteel ergens blijven steken bij de 96%, dat komt omdat ik de laatste tijd niet zoveel tijd meer overheb. Ik zal eens gauw de laatste 4% erbij halen. :D

Edit hieronder: Ah oké, dat weet ik dan ook weer. :D

Bewerkt: door Pietje II
Delen op andere websites

SummerBase heeft de verhaallijn weliswaar twee keer uitgespeeld, maar voor de 100% is hij nog altijd druk bezig (of het moet zo zijn dat hij die nu al behaald heeft).

Ikzelf ben momenteel ergens blijven steken bij de 96%, dat komt omdat ik de laatste tijd niet zoveel tijd meer overheb. Ik zal eens gauw de laatste 4% erbij halen. :D

Meneer van den II het verhaal heb ik inmiddels al drie keer uitgespeeld en tevens één keer 100%, vooral erg veel tijd heeft gezeten in dingen zoeken en dergelijke, ik ben nou een beetje VCS-Ziek. Nou altijd wel zin, maar wel minder dan in het begin, ik heb de afgelopen weken enorm veel VCS gespeeld ik geloof in de 150 uur. Ja je zou zeggen dat het niet kan, maar het kan wel; gewoon in de nacht door gaan en maar gamen en maar gamen, nu ben ik aan het rusten en daarna nog een paar keer de story denk ik. 100% savegame blijft voor mezelf, omdat ik die graag spaar en ik niet wil dat andere de eer aan kunnen strijken met zoveel werk. ;)

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Nou, zoals hieronder in mijn signature: alles op zijn tijd ! Ikzelf speel liever met de walkthrough van WikiGTA. Hierdoor doe ik niet meer verder omdat ik nu bij die ene Reni zit, waarvan de missie (nog) niet beschreven staan. Ik weet het, hierdoor ben ik geen goede gamer, maar ik bereid me het liefst voor op de missies zodat ik weet welke wapens het beste mee te pakken etc...

Delen op andere websites

Meneer van den II het verhaal heb ik inmiddels al drie keer uitgespeeld en tevens één keer 100%, vooral erg veel tijd heeft gezeten in dingen zoeken en dergelijke, ik ben nou een beetje VCS-Ziek. Nou altijd wel zin, maar wel minder dan in het begin, ik heb de afgelopen weken enorm veel VCS gespeeld ik geloof in de 150 uur. Ja je zou zeggen dat het niet kan, maar het kan wel; gewoon in de nacht door gaan en maar gamen en maar gamen, nu ben ik aan het rusten en daarna nog een paar keer de story denk ik. 100% savegame blijft voor mezelf, omdat ik die graag spaar en ik niet wil dat andere de eer aan kunnen strijken met zoveel werk. ;)

zo zo het verbaast mij dat je nog wakker bent :puh: heb je geen huiswerk en anderen dingen of laat je dat vallen.

succes met vcs greetz

Delen op andere websites

Nou ik ben ook zeker weten GTA Vice City Stories addicted (verslaafd) hoor, maar ik kan het me niet veroorloven om non-stop te spelen. En ik zou het niet eens willen ook, zo non-stop.

Heb zojuist de laatste Unique Stunt Bonus weten te behalen, en daarmee de 100% voltooid. :D

Heb tot nog toe alleen maar gezien dat je oneindig veel kogels hebt, de cutscenes in 'The Clymenus Suite' zal ik zodadelijk even bekijken. :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...