-Badboy- Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Heey. Dit is nog een begin van deze sig. Maar vinden jullie tot nu toe hem mooi ? Ik heb het Need for Speed Carbon logo er zelf in geplakt. Reageren
Crankeye Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Ik vind hem iets te simpel. Behalve het logo (?) Weet ik makkelijk hoe je dit hebt gedaan, Gaussian Blur en dan de layer op Lighten\Screen zetten. Dit vind ik wel iets te makkelijk hoor, erg zwak. Score: 67% Reageren
-Badboy- Geplaatst: 22 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Ik vind hem iets te simpel. Behalve het logo (?) Weet ik makkelijk hoe je dit hebt gedaan, Gaussian Blur en dan de layer op Lighten\Screen zetten. Dit vind ik wel iets te makkelijk hoor, erg zwak. Score: 67% Ik heb toch duidelijk gezegt dat dit een begin is. Om te kijken of jullie het logo enzo mooi vonden! Reageren
.Antonio Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Ik stem met violet in... Het is iets te simpel. Het logo is te simpel (renderen, opacity anders). En gewoon een beetje blurren... je meot die auto trouwens niet blurren... Maar over het geheel is hij wel leuk: 7/10 Reageren
Crankeye Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Ik weet wel dat het een begin is, maar we moeten hem toch raten? Zo, toen was ie gedisst Reageren
Thabit Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) Hij is wat blurrig. Het geeft de signature wel een erg vet snelheid-effect, dat is zeker een pluspunt in de signature. Hij is eigenlijk best goed als je alles goed bekijkt, maar het is niet zoals ik het graag zou willen zien. Heb je Gaussian Blur gedaan en dan op Overlay? Ik herhaal dat meestal 1 of 2 keer dat het een echt fel effect geeft. Maarja, dat is waar ik van houd. 50% Bewerkt: 22 november 2006 door Thabit Reageren
-Badboy- Geplaatst: 22 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Ik weet wel dat het een begin is, maar we moeten hem toch raten?Zo, toen was ie gedisst Ik ben helemaal niet gedisst. Ik heb gezegt dat het een begin was. Dus je kunt er van uit gaan dat ik nog niet alle effecten overheen heb gedaan. En ik ben momenteel een beetje druk dus ik kan er nog niet mee bezig. Maar ik wil geen ruzie dus ik ga er maar niet meer op in. Reageren
Crankeye Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Dat gedisst, daar bedoel ik echt niet mee van: O jo kom op dan hé! Ik gebruik dat nogal vaak op school XD Sorry dan,, Reageren
ikt Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Mooi! Maar ik zou het minder blurry/wazig maken, en een andere locatie nemen, of auto. Want dit is net een plekje bij NFSU1, en de 350Z zit er ook al in. Voor de rest: Vooral mooi hoe de ''Need for Speed: Carbon'' logo achter de auto verdwijnt! Bewerkt: 23 november 2006 door ikt Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Ziet er goed uit! Wel vind ik dat de auto een beetje te doorzichtig is, maar het eindresultaat wordt zeker mooi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.