Jump to content

Moeilijke missie


Jonkus

Recommended Posts

Ik moet een missie doen in de 1e stad ik moet een schip op om drugs te handelen maar ik ben in een val gelopen en er komen allemaal mensen met kettingzagen op mij af, heeft iemand mischien Tips om mij te helpen want het is me nog niet gelukt

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon waneer die mensen op je afkomen moet je steeds op je radar kijken en de gene die het dichtbij is schiet je eerst dood dus je moet je zelf natuurlijk wel steeds verplaatsen waneer je ieman hebt vermoord, want die mensen komen van alle kanten! en als laatse moet je dan ook nog je opdrachtgever doodmaken

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt het over de missie 'The Portland Chainsaw Masquerade'. In deze missie wordt je door Vincenzo Cilli in de val gelokt, zodra je in de laadruimte van het schip bent komen er allemaal mannen met kettingzagen op je af. Ik zal je even vertellen hoe ik deze missie gehaald heb. Ik bleef eerst een tijdje rondjes rennen en zoveel mogelijk voorsprong proberen te maken op de mannen van Vincenzo. Je kunt op de radar zien hoever de mannen van je af zijn, als je denkt dat ze ver genoeg van je af zijn stop je met rennen. Pak nu een sterk wapen en schiet zoveel mogelijk mannen dood. Als ze dan weer te dichtbij komen ren je weer verder en probeer je weer voorsprong te maken zoals je eerst ook deed, om ze vervolgens weer van een afstandje neer te kunnen schieten. Dit herhaal je net zolang totdat iedereen uitgeschakeld is, zodra dit gebeurt is komt Vincenzo zelf een poging wagen om je neer te schieten. Verstop je achter één van de vele opgestapelde dozen in de laadruimte en blijf vervolgens net zolang schieten totdat Vincenzo dood is. Als het goed is moet het zo wel lukken denk ik, voor meer informatie over deze missie kun je ook hier nog even een kijkje nemen op WikiGTA. ;)

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet een missie doen in de 1e stad ik moet een schip op om drugs te handelen maar ik ben in een val gelopen en er komen allemaal mensen met kettingzagen op mij af, heeft iemand mischien Tips om mij te helpen want het is me nog niet gelukt

Ik heb ook wat moeite gehad met deze missie, blijf het gewoon proberen en ik weet zeker dat het lukt. Zorg dat je voldoende wapens en Healt / Armor hebt. Neem absoluut niet het kleinste risico, dat kan fataal zijn. Schiet alleen een keer als je een grote voorsprong. Denk absoluut niet dat je nog wel een keer kan schieten want een keer uithalen met een kettingzaag en je bent dood. Als het echt niet lukt doe ik de missie graag voor je. Zoals VforV al zegt kan je altijd hier kijken.

Hints en Tips

* Maak je niet te zenuwachtig.

* Zorg er zéker voor dat je genoeg Health en Armor hebt, voor je deze missie begint.

* Door te springen en af en toe te sprinten kan je heel wat voorsprong halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt het over de missie 'The Portland Chainsaw Masquerade'. In deze missie wordt je door Vincenzo Cilli in de val gelokt, zodra je in de laadruimte van het schip bent komen er allemaal mannen met kettingzagen op je af. Ik zal je even vertellen hoe ik deze missie gehaald heb. Ik bleef eerst een tijdje rondjes rennen en zoveel mogelijk voorsprong proberen te maken op de mannen van Vincenzo. Je kunt op de radar zien hoever de mannen van je af zijn, als je denkt dat ze ver genoeg van je af zijn stop je met rennen. Pak nu een sterk wapen en schiet zoveel mogelijk mannen dood. Als ze dan weer te dichtbij komen ren je weer verder en probeer je weer voorsprong te maken zoals je eerst ook deed, om ze vervolgens weer van een afstandje neer te kunnen schieten. Dit herhaal je net zolang totdat iedereen uitgeschakeld is, zodra dit gebeurt is komt Vincenzo zelf een poging wagen om je neer te schieten. Verstop je achter één van de vele opgestapelde dozen in de laadruimte en blijf vervolgens net zolang schieten totdat Vincenzo dood is. Als het goed is moet het zo wel lukken denk ik, voor meer informatie over deze missie kun je ook hier nog even een kijkje nemen op WikiGTA. ;)

Succes!

Even een kleine aanvulling hierop. Het is dus de kunst om een beetje te "spelen" met je tegenstanders. Eerst even heen en weer lopen zodat ze niet meer van alle kanten komen, maar een beetje van dezelfde kant. Je ziet kratten staan. Wat het leuke is, is dat ze recht op je afkomen. Dus als je een kleine voorsprong hebt, kan je voorbij een krat lopen en dan erachter gaan staan. Snel een paar afschieten met een goed wapen, en dan natuurlijk weer verder lopen. Kleine voorsprong opbouwen, hen tegen de andere kant van de krat aan laten lopen (dat doen ze dus in feiten), waardoor ze niet met hun kettingzaag tegen jou aan kan komen, afschieten en weer wat verder. Ze zijn dus erg dom om recht op je af te willen lopen, omdat ze dat doen ondanks dat er kratten tussenstaan. Dan komen ze er op een gegeven moment ook wel langs, maar dan heb jij al lang de tijd gehad om er een paar af te schieten en weer weg te lopen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...