Jump to content

~N E W S I G~


Crankeye

Recommended Posts

V1:

killzonevs7.png

V2:

killzonev2wz4.png

V3:

killzonev3fb2.png

Killzone

Aan deze signature heb ik zo'n 7 uur gewerkt, ondanks dat de helft denk werk was.

Ik heb er een paar effects in gedaan zoals een 'Stippel Fill' en een Ripple.

Verder heb ik veel gebrusht.

Bewerkt: door .VíoLett,,:O
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals je ziet bij de cijfers zie je dat op de achtergrond die '8' een grote indruk op mij heeft gemaakt tijdens mijn eerste blik op jouw nieuwe Sig. ;) Hij ziet er namelijk zo best leuk en origineel uit. Je hebt gekozen voor een mooie en best originele achtergrond met onder andere de cijfers erop, erg leuk. Alleen de acht die rechtsonder over de render heen zit vind ik niet zo heel mooi, die had ook weg gemogen. De render valt op het eerste gezicht eigenlijk niet zo erg op, dit een beetje door de drukke achtergrond. Opzich wel mooi, maar iets meer had gemogen, misschien met een hele lichte schaduw of outer glow erachter, maar ik weet niet zeker of dat hier echt mooi wordt. De tekst is wel leuk daar op de arm, maar het past helaas qua kleur helemaal niet bij de rest van de Sig. Dat zou dus nog veranderd kunnen worden. Je kunt het ook in één van de groene stukken op de achtergrond plaatsen, ik denk dat ook dat erg mooi kan worden. Over het algemeen een best leuke Sig, die ook nog best origineel is!

Cijfers

Eerste indruk: 8

Achtergrond: 8.5

Kleuren: 7.5

Render: 7

Effecten: 7.8

Tekst: 6.8

Originaliteit: 8

Algehele indruk: 7.8

Eventuele bonus: 0.3

Aantal sterren: gfxsterren4fv8.gif

Dat is toch een dikke 8

[Ps] Ik wil ook nog even zeggen dat je Sig die je gebruikt 109kb is. Het maximaal toegestane is 100kb. Je zult de Sig dus even moeten verkleinen. Ik heb hem ook voor je verkleind, deze link kun je hier vinden, maar zelf kun je het ook doen.

*** Hoogste rate ooit:

Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***

fratingod4.png

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Een redelijke signature;

De achtergrond vind ik erg mooi met die brushes, kleurgebruik en overlapping. Alleen vind ik de render bijna waardeloos; hij past totaal niet bij de achtergrond van de signature. Ook dat 'ding' rechtsonderin de hoek vind ik niet erg mooi; het 'ding' past er niet bij.

Vat dit niet op als zware afkraking maar als kritiek.

Zelf zou ik een andere beetje cartoonachtige groene render zoeken die wel bij de achtergrond past. En ik zou dat witte 'ding' linksonderin weghalen.

55%

Verkeerde kritiek? PB me!

Bewerkt: door Thabit
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...