Poisonpen123 Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) Hoi allemaal... ik heb GTA San Andreas pas maar een week of 2 en ben al hard bezig ermee..ik ben beland in Angel Pine ofzo. enne mijn vraag is, ik heb net alle business geregelt ,met Catalina en moet nu iets met een TRUCK doen..moet k die doen of mag et puur voor geld tis namelijk pittig en stressvol me tweede vraag is.. is mijn Hood overgenomen door de Ballas?? ik heb namelijk Heimwee en ik zit in een stom truckers buurtje enzo klopt het dat mijn gang totallos is?? ken iemand mij vertellen die al best ver is hoe het zit en of Ik nog hoog in het spel kom in criminele wereld en belangrijkste..wanneer ken k veilig en actief trugkeren naar me buurtje ..ik mis eigenlijk alles san andreas is niet meer zoals k et ken de opdrachten zijn zoo anders ineens. alvast bedankt >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar General<<< Bewerkt: 22 november 2006 door Dutchy3010 Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) Ten 1ste: Welkom op het forum!!!! Dan de vragen: Ja, de 'hood' is nu veroverd door de Ballas, maar geen zorgen, je komt over een poosje weer terug in Los Santos en dan neem je alles weer terug. En die trucker mission van Catalina MOET je doen, en die overige 8 trucker missions zijn wel verplicht voor 100%, maar dat kan je ook doen na de missies uitgespeeld te hebben.(Storyline) Hopelijk begrijp je nu alles en ik wens je nog een fijne tijd op het forum toe en ook veel succes met de overige missies in SA(San Andreas)!! wakkiegeslacht Bewerkt: 22 november 2006 door wakkiegeslacht Reageren
BinkieNet Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) Welkom op het forum.. Jep de buurt is overgenomen door Ballas en Vagos. In Angel Pine moet je gewoon je missie's doen en daarna zal je doorgaan naar de volgende stad. Je krijgt uiteindelijk je gang wel weer terug, tot die tijd kun je beter (aanbevolen als je wil blijven leven) niet in Los Santos rond gaan lopen (rijden kan nog wel... als je maar doorrijd als er wordt geschoten ) Ik hoop dat je het snapt EDIT: Te laat:) Bewerkt: 22 november 2006 door BinkieNet Reageren
Typhoon Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Hoi allemaal...ik heb GTA San Andreas pas maar een week of 2 en ben al hard bezig ermee..ik ben beland in Angel Pine ofzo. enne mijn vraag is, moet ik nou echt die Truckers opdracht doen pf mag het me tweede vraag is.. is mijn Hood overgenomen door de Ballas?? ik heb namelijk Heimwee en ik zit in een stom truckers buurtje enzo klopt het dat mijn gang totallos is?? ken iemand mij vertellen die al best ver is hoe het zit en of Ik nog hoog in het spel kom in criminele wereld Hey welkom op het forum Poisonpen123 Na de missie 'Green Sabre' ga je inderdaad naar Angel Pine, Sweet ligt in het ziekenhuis, de Ballas en de Los Santos Vagos hebben al je gebieden overgenomen. Nu moet je eerst de missies in de Badlands doen. Ik weet niet precies wat je met de 'Truckers' opdracht bedoeld, maar als je daar de missie Tanker Commander mee bedoeld moet het wel. Na die missie krijg je een nieuwe odd jobb, namelijk Trucking missions, deze zijn aangegever door een klein vrachtwagentje op het radar. Deze missies zijn voor de 100% nodig maar niet om verder te komen in het spel. Nadat je alle Badlands missies hebt gehaald ga je naar San Fierro, hier ben je tamelijk snel. Je kan gerust terug gaan naar Los Santos, maar het stikt er van de vijandelijke gangs, zelf in Grove ST. Je homies zijn dus eigenlijk weg. Wanneer je de missies volgt kom je via Badlans in San Fierro, daarna ga je naar de Desert, en daarna naar Las Venturas. In de missie A Home In the Hills ga je uiteindelijk weer terug naar Los Santos. In de missie Grove 4 life ga je weer gang gebieden terug veroveren. Zo zit je dus al weer helemaal in de criminele wereld, dit zit je trouwens in de andere steden ook! Succes met San Andreas! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) Kijk anders nog voor meer info op wikigta. EDIT: Typhoon was me voor. Bewerkt: 22 november 2006 door wakkiegeslacht Reageren
Poisonpen123 Geplaatst: 22 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Bedankt voor het Uitleg allemaaaal Wat baal ik zeg dat ik niet eens rustig in me eigen wijk naa de kapper ken lopen verdomme zeg naja we´ll see what happens in the future Hey welkom op het forum Poisonpen123 Commander[/url] mee bedoeld moet het wel. Na die missie krijg je een nieuwe odd jobb, namelijk Trucking missions, deze zijn aangegever door een klein vrachtwagentje op het radar. Deze missies zijn voor de 100% Die bedoel ik Jah, ik heb nog een topic geopend op dit forum bij Missies Hulp. check maa als je wil.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.