Jump to content

Truckers Missie

Recommended Posts

Geplaatst:

Nadat je alle winkels-banken heb beroofd samen met CATALINA

moet je opdrachten doen met een Truck, lijkt vrij makkelijk enzo

althans na twee trucks , de derde is irritant al me frustraties gingen los

gelukkig dat ik me joystick woedend op de bank gooide :cab:

1. de politie zit achter je aan duss onmogelijk TE HALEN !!!!!!!!!! :-(

ik heb gehoord dat WU ZI MU of andere opdrachten moeylijk was maar deze SLAAT echt alles !!

2. dat ding kan ieder moment alleen al door een verkeerde bocht van je truck afvallen

Geplaatst:

ik heb gehoord dat WU ZI MU of andere opdrachten moeylijk was maar deze SLAAT echt alles !!

2. dat ding kan ieder moment alleen al door een verkeerde bocht van je truck afvallen

Ik weet niet veel van die Trucking missions, ik heb ze al heel lang niet meer gedaan. Enige wat ik je kan aanraden is even een kijkje te nemen op de site van Stuckgamer. Daar krijg je filmpjes te zien, waar ongetwijfeld wat tips bijzitten. Anders kan je natuurlijk ook even in het savegame-aanvraag forum een aanvraag doen.

Geplaatst:

De Trucking missies zijn inderdaad niet de makkelijkste. De trucks zijn niet heel lekker te besturen. Ik zelf speel het op de pc, de enigste tips die ik je mee kan geven is snel maar goed rijden. Pas goed op, rem goed af heb geduld. Gelukkig is er in deze Trucking missie geen damage meter, daar heb je dus geen last van, maar jammer genoeg heb je dus wel een 3 sterren wanted level. Dit maakt het zo moeilijk, ik stel voor dat je snelheid maakt op de rechte stukken maar dat je bij een boch goed af remt. Er zit geen tijd aan verbonden dus je hoeft je niet te haasten. Dus wees rustig en let goed op. Ik denk dat je het wel moet lukken, jammer genoeg kan ik je niet echt goeie tips geven. Zorg er iig voor dat je aanhanger er niet afvalt, dit is te riskant door de politie. Succes en hopenlijk lukt het je!

Geplaatst:

Als je de missie krijgt, haal het kaartje tevoorschijn zodra de locatie van bestemming wordt aangegeven. Stippel van van te voren een weg uit, met zo min mogelijk bochten en waar je zo'n hoog mogelijke snelheid kan halen.

Gebruik daarbij ook het feit dat bij deze missies de bestemming niet altijd hetzelfde is. De eerste keer dat ik de missie deed waar jij problemen mee hebt, moest ik in de haven zijn. Zoals je misschien wel weet kan je daar wel makkelijk komen via de snelweg, maar eenmaal in de haven is het priegelwerk, vooral met zo'n dikke aanhanger erachter. Ik zou je haast adviseren om deze locatie helemaal niet te proberen, gewoon even opnieuw savegame laden en de missie weer starten. Met een beetje geluk heb je dan een andere bestemming, die makkelijker is.

Vervolgens werk je met de 'target' aanduiding op je map, waar je bij elke bocht eentje neerzet, ernaar toe rijdt en dan opnieuw eentje bij de volgende bocht neerzet. Zo hoef je je niet bezig te houden met het navigeren en kan je je concentreren op de politie.

De politie kan je niet veel doen op hoge snelheid, probeer ze naar de kant te dwingen door naar links/rechts te sturen als ze naast je oplegger rijden. Corrigeer wanneer je wat in onbalans bent. Echter, zodra je wat langzamer moet rijden, zorg dat ze je niet tussen de truck en oplegger raken. Je hebt dan grote kans dat je de oplegger ontkoppeld (onbedoeld). Wanneer je wel op de gevoelige plek geraakt wordt, probeer mee te sturen naar de richting die de politie op reed. Met wat geluk blijft de hoek tussen de truck en oplegger dan <90 graden en dan is er in principe niet veel aan de hand.

Hopelijk heb je hier wat aan, en als het nog niet lukt, zou je eens een andere missie kunnen gaan doen of even wachten totdat je niet meer gefrustreerd bent. Veel succes :cya:

Geplaatst:

Veel mensen hebben al antwoorden gegeven, maar ik wil dit nog even toevoegen.

Als je via de trainrails gaat naar Losantos, Lasventuras of Sanfierro gaat heb je een grote stuk al gedaan en dan moet je alleen maar uitkijken voor de politie. Als de politie achter je aan komt, moet je proberen snelle schijbewegingen te nemen. Dan rijdt de Politie auto een beetje door,(Als hij je inhaalt druk dan op S)

Als de Politie tegen je beuken is noodzakelijk dat je een andere weg in moet, want dan heb je een poosje hun afgeschud. Probeer ook geen scherpe bochten te maken, want anders gaat dat ding los en dan kost het erg veel tijd. Rijd ook eens een weggetje in de bossen dat recht is en dan heb je de politie ook even afgeschud. Als je een trucker missie begint, moet je eerst op de kaart kijken, want dan kan je een soort RoutePlanner maken, want kan wel erg makkelijk zijn waar je rijd.(Kijk ook eventueel soms op de kaart waar je je bevind) En ik zal ook niet veel op de snelweg rijden, alleen als je in tijdnood komt of je kan niet anders.

Succes!

Geplaatst:

als je op de snelweg zit en er komt politie naast je druk dan even op handrem + gewone rem als die dan weg is geef je plankgas

Geplaatst:

Dit is inderdaad een moeilijke missie, iemand gaf de tip om over de rails heen te rijden. Dat is al ee hele goeie, maar als je weer op de weg rijdt heb je een weer een probleem. Het beste is dan om de politie een beetje af te snijden maar doe dit niet te goed, want dan koppel je je trailer af, verder kun je proberen door de berm te rijden of van een heuvel vaart te nemen.

Geplaatst: (bewerkt)

Wat ook uitstekend werkt voor de truck-missies:

De cheat: locks wanted level (alleen gebruiken als je nog geen wanted level hebt) in combinatie met de cheat waarbij er nauwelijks verkeer is.

Resultaat: breekbare / gevaarlijke lading komt ongeschonden aan en de vooraf vastgestelde tijd is makkelijk te halen :puh:

Succes.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
  • 10 maanden later...
Geplaatst:

De cheat: locks wanted level (alleen gebruiken als je nog geen wanted level hebt) in combinatie met de cheat waarbij er nauwelijks verkeer is.

Resultaat: breekbare / gevaarlijke lading komt ongeschonden aan en de vooraf vastgestelde tijd is makkelijk te halen :puh:

Succes.

ik heb net trucking missie 8 gehaald, maar dan krijg je een tekst van dat je hem hebt gehaald en er een asset is.

ik ging naar die asset en toen kon ik de trucking missie nog een keer doen.

ik heb hem toen gedaan en ik moest toen naar jizzy's club in noord San Fierro.

ik had die gehaald en toen stond er trucking missie 9 gehaald.

maar ik dacht dat er maar 8 waren. is het normaal of is het een soort bug in het spel.

groetjes guusje.

:cya:

Volgens mij hoort het zo, want bij mij is het ook zo.

Bewerkt: door Dwayne Graafland

Succes.

ik heb net trucking missie 8 gehaald, maar dan krijg je een tekst van dat je hem hebt gehaald en er een asset is.

maar ik dacht dat er maar 8 waren. is het normaal of is het een soort bug in het spel.

groetjes guusje.

:cya:

Dat lijkt me niet helamaal goed. Als je op Wikigta kijkt dan zijn er daar maar 8 Trucking Missies, kijk zelf maar even: http://nl.wikigta.org/wiki/Trucking_Missie..._San_Andreas%29

EDIT: Zie ook hieronder

Bewerkt: door X-boy
Geplaatst:

Nadat je er 8 hebt voltooid kun je de trucking missie zo vaak doen als je wilt. Deze tellen niet mee voor procenten, maar dienen alleen voor geld verdienen. Deze missies hebben een variabele lengte en moeilijkheid.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...