Dx11 Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) Ik heb zelf hier nog geen topic over gezien, (kan dat ik het fout heb hoor) maar ik zie nu best wel vaak op tmf een trailer van vice city stories voorbij komen, volgens mij ook wel op andere zenders maar vooral daar. ik vind het zelf een heel mooi filmpje, ook apart dat ze die grote beelden hebben. hebben julie het al gezien? wat vinden julie ervan? en oja het liedje op de achtergrond hoe heet die, best mooi nummer namelijk. ps je ziet hem minstens 1x per uur dus als je om bijv 22:00 22:15 22:30 en 22:45 even naar tmf zou zappen (reclame) moet je hem eigenlijk wel een keer zien. edit: volgens mij zie je hem zelfs elke half uur, kijken mensen! HIJ IS NU OP! edit: hij was dus om 22:19 op, ik had t toch voorspelt en nu net ook om 22:45 dus. Bewerkt: 22 november 2006 door DX11 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Het programma zelf ken ik niet maar de trailers vind ik inderdaad erg mooi ja. Vooral als je ze op je Psp zet en dan met boxen gaat luisteren. Het spel zelf heb ik al 2 weken maar de trailers blijven altijd leuk om stukjes tekst van opdrachtgevers te bekijken. Reageren
Dx11 Geplaatst: 22 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Het programma zelf ken ik niet maar de trailers vind ik inderdaad erg mooi ja.Vooral als je ze op je Psp zet en dan met boxen gaat luisteren. Het spel zelf heb ik al 2 weken maar de trailers blijven altijd leuk om stukjes tekst van opdrachtgevers te bekijken. volgens mij bedoel jij iets heeel anders dan ik maarja... Reageren
VforV Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Het programma zelf ken ik niet maar de trailers vind ik inderdaad erg mooi ja. TMF is een muziekzender, zoals MTV. Ik heb de trailer van VCS nog niet gezien op TV, maar ik kijk niet zo vaak TV en haast nooit naar TMF. Ik heb ooit eens de trailer van GTA San Andreas net gemist, ik zag en hoorde net nog 'Grand Theft Auto: San Andreas, out now for PlayStation 2.' Verder heb ik nog nooit een volledige GTA trailer gezien op TV. Vorig jaar had mijn zus eens de trailer van LCS gezien, maar ik had hem ook net gemist. Ach ja, zo bijzonder is het niet zeker? Die kartonnen borden in de winkel van VCS zijn wel mooi! Dat hebben ze niet gedaan bij LCS. Zo'n bord zou ik wel willen hebben. Reageren
Dx11 Geplaatst: 22 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) Nou het is echt een heel mooi filmpje hoor! natuurlijk over je hele beeld op tv te zien das wel wat anders dan die filmpjes op pspformaat, en de muziekkeuze is dus echt goed. ik heb eigenlijk de hele dag tmf opstaan tijdens computeren en alles wat ik op me kamer doe dus zie hem regelmatig (ken hem bijna uit mn kop) voorbijkomen, vraag me trouwens wel af wie die rode "rare clown" is aan het eind? Weet iemand dat? Bewerkt: 22 november 2006 door DX11 Reageren
Pietje II Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) Die 'rare cown' is waarschijnlijk Reni Wassulmaier. Ik kan maar één trailer bedenken waar Reni Wassulmaier in voorkomt, en dat is de tweede trailer van GTA Vice City Stories die uitgebracht is, genaamd: 'Ladies And Gentlemen, Let's Pop!' En als ik eerlijk mag zijn vind ik ook wel dat deze trailer 'knalt'. Persoonlijk heb ik het nog nooit op tv gezien, maar dat zal wel aan mij liggen omdat ik bijna tot nooit naar TMF kijk. De trailer wordt begeleid door het nummer 'Easy Lover' dat gezongen is door Phil Collins en Phil Bailey, Rockstar Games vermeldt in de credits dit als 'Philip Bailey'. Desalniettemin vind ik het ook een prachtig nummer, evenals de trailer. Bewerkt: 22 november 2006 door Pietje II Reageren
Dx11 Geplaatst: 22 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2006 (bewerkt) Die 'rare cown' is waarschijnlijk Reni Wassulmaier. Ik kan maar één trailer bedenken waar Reni Wassulmaier in voorkomt, en dat is de tweede trailer van GTA Vice City Stories die uitgebracht is, genaamd: 'Ladies And Gentlemen, Let's Pop!' En als ik eerlijk mag zijn vind ik ook wel dat deze trailer 'knalt'. Persoonlijk heb ik het nog nooit op tv gezien, maar dat zal wel aan mij liggen omdat ik bijna tot nooit naar TMF kijk. De trailer wordt begeleid door het nummer 'Easy Lover' dat gezongen is door Phil Collins en Phil Bailey, Rockstar Games vermeldt in de credits dit als 'Philip Bailey'. Desalniettemin vind ik het ook een prachtig nummer, evenals de trailer. wat je zegt klopt, dat is dus ook het filmpje waar ik het over heb, ben nu even een link naar het filmpje aan het opzoeken, maar ik kan je aanraden hem eens op tmf te bekijken, heel mooi op tv scherm. ik edit zo als ik het filmpje kan vinden.hmm gevonden alleen die op tv is toch ietsje anders, al lijkt het er veel op, het is voor tv toch wel een beetje bewerkt. ben ik nou echt de enigste tot nu toe die het heeft gezien? Bewerkt: 22 november 2006 door DX11 Reageren
WWEGTA Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Die 'rare cown' is waarschijnlijk Reni Wassulmaier. Ik kan maar één trailer bedenken waar Reni Wassulmaier in voorkomt, en dat is de tweede trailer van GTA Vice City Stories die uitgebracht is, genaamd: 'Ladies And Gentlemen, Let's Pop!' En als ik eerlijk mag zijn vind ik ook wel dat deze trailer 'knalt'. Persoonlijk heb ik het nog nooit op tv gezien, maar dat zal wel aan mij liggen omdat ik bijna tot nooit naar TMF kijk. De trailer wordt begeleid door het nummer 'Easy Lover' dat gezongen is door Phil Collins en Phil Bailey, Rockstar Games vermeldt in de credits dit als 'Philip Bailey'. Desalniettemin vind ik het ook een prachtig nummer, evenals de trailer. wat je zegt klopt, dat is dus ook het filmpje waar ik het over heb, ben nu even een link naar het filmpje aan het opzoeken, maar ik kan je aanraden hem eens op tmf te bekijken, heel mooi op tv scherm. ik edit zo als ik het filmpje kan vinden.hmm gevonden alleen die op tv is toch ietsje anders, al lijkt het er veel op, het is voor tv toch wel een beetje bewerkt. ben ik nou echt de enigste tot nu toe die het heeft gezien? Heb hem ook een stuk of 3x gezien!! Ik vind hem zelf wel erg mooi. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Heb m nog niet gezien Reageren
.Antonio Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Vet, was het gewoon die ene trailer van i'm your brother... bla bla bla? Reageren
Damos Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Ja ook ik zie hem langs komen beste wel raar dat andere zenders di allmelaal hebben maarja ik vind het wel leuk. Reageren
j0ry Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 ik ken hem egt niet maarjaa Reageren
Blizz Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Best wel mooi ! (als het de trailer is van je link) Maar alle Gta-Trailers zijn mooi. Op tv heb ik hem (nog) niet gezien, misschien omdat ik in België woon... Ooit heb ik de trailer van San Andreas gezien maar ik kan me niet meer herinneren waar... Reageren
Dx11 Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Ik word er langzaam een beetje gek van, aangezien ik de hele dag tmf op heb en hij bijna elk reclameblok komt, 5 minuten geleden nog... het viel me op dat de online versie langer is. voorderest zit er op de tv niks extras dan in de trailer op internet alleen minder. >>> Door GTA-Sheep: Afstandsbediening, grote rode knop rechts bovenaan indrukken en klaar <<< Dat meen je niet!? ik wil natuurlijk wel de muziek horen he maarja ik zal eens kijken of ik die knop ook heb Bewerkt: 23 november 2006 door DX11 Reageren
Ice Banana Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Best wel mooi ! (als het de trailer is van je link) Maar alle Gta-Trailers zijn mooi. Op tv heb ik hem (nog) niet gezien, misschien omdat ik in België woon... Ooit heb ik de trailer van San Andreas gezien maar ik kan me niet meer herinneren waar... Dan moet je gewoon naar TMF zappen ik heb al héél véél geizen,vooral die reni "Its 1984 darling" Btw als je het wil op internet gewoon wat rondsnuffelen,Dat filpje die jij gaf is gewoon de volledige versie IB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.