Jump to content

Gift to .WhoopDiDoo.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb gisteravond aan een Ice Cube sig voor .whoopdidoo. gemaakt en dit is er uit gekomen:

icecubewipcopyaj0.jpg

credit pls?

Edit: Heb er even een W van gemaakt mischien wat beter als tie voor hem is :bonk:

icecubewipcopytw2.jpg

Bewerkt: door Achille
Geplaatst: (bewerkt)

Erg mooi Achille

Ik vindt het mooi dat, Ice Cube in de belangstelling staat (Duh), en dat hij alleen gefocused is, en de achtergrond zo wazig.

De Strook met meerdere malen Ice Cube erop vindt ik ook heel erg mooi,

10/10 !!!!

Special Thanks for Achille.

KUTGW Maat

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Geplaatst:

Ziet er netjes uit hoor Achille! Ik vind het mooi om te zien dat Ice Cube er zo duidelijk en smooth uitziet. Hij komt zo mooi naarvoren. De achtergrond vind ook erg leuk gedaan. Vooral de patterns die je een beetje hebt zitten gummen en er een soort strook van hebt gemaakt. De grijze strook waar een aantal keren de tekst Ice Cube opstaat is een goede keuze. Door dit te doen maak je de achtergrond veel interesanter. Mij zou het leuk lijken als je een naam van iemand ook op de manier doet zoals waar je de tekst Ice Cube hebt neergezet; in die grijze strook. Veel succes verder. :cya:

Geplaatst:

Mooi gedaan... goed een soort van draiikolkje. De text is iets te donker... misschien kan je wat lichter maken. De render is wel leuk erin gezet net als die W. Ook een hele mooie border..

8.8/10

Geplaatst:

Mooie sig. De achtergrond is goed wazig gemaakt, zodat je je op Ice Cube kan concentreren. Ook de balk met Ic Cube erin is mooi, maar die streepjes vind ik wat minder erbij passen. De omgeving rond de balk is ook mooi afgewerkt.

90%

Geplaatst:

vet gemaakt

k vind alleen die w bij de 2e toch minder mooi dan die fl(?) verder is ie echt vet geworden

dat wazige links en je hebt een vet lettertype gebruikit

9/10

Geplaatst:
vet gemaakt

k vind alleen die w bij de 2e toch minder mooi dan die fl(?) verder is ie echt vet geworden

dat wazige links en je hebt een vet lettertype gebruikit

9/10

Lol dat is een A maarja bedankt :puh:

Nog meer rates? :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...