Jump to content

Ballas en grove

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik reed een keer door sf vlak bij Jizzy Pleasure Dome's en toen zag wat ballas lopen die even later op me begonnen te schieten zo als gewoonlijk. Ook in Bayside werd ik aangevallen door ballas, weet iemand waarom ze in sf zitten?

Geplaatst:
Ik reed een keer door sf vlak bij Jizzy Pleasure Dome's en toen zag wat ballas lopen die even later op me begonnen te schieten zo als gewoonlijk. Ook in Bayside werd ik aangevallen door ballas, weet iemand waarom ze in sf zitten?

Dit is een bug, die wel eens voorkomt wanneer je uit het speelveld vliegt. Dus als je gewoon lang en ver van de kust weg vliegt. Dit kan ook voorkomen als je de missie "Saint Mark's Bistro" gedaan hebt. Dan vlieg je namelijk ook van de kust af. Door deze bug bevinden zich dus Ballas in San Fierro.

Geplaatst:

ik heb ook ballas in SF, ik heb ze ook vermoord dus heb ik nu een ganggebied in SF maar hoe kan je dan weten dat het door dat wegvliegen van het strand komt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...