gggghh Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2006 ik speel multiplayer met me vrienden op school en ik wou weten hoe je cheats kan gebruiken. ik zoek al 2 dagen en niks gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Allereerst welkom op 't forum Het lijkt me onwaarschijnlijk dat er multiplayer cheats bestaan, ten eerste omdat je al 2 dagen zoekt en niks gevonden hebt en ten tweede zou het raar zijn, want het verpest eigenlijk een multiplayer game. Als je bijvoorbeeld even geen wapen hebt, en iemand beschiet je met een shotgun, dan doe je telkens de armour en leven cheat. Zo kan je dus nooit dood gaan. Hier heb ik wel alle cheats voor je, maar het lijkt me dus onwaarschijnlijk dat je deze kan gebruiken bij multiplayer. Hier nog wat info over alle modes van multiplayer, ik zelf vind ze ook erg leuk zonder cheats. Bewerkt: 23 november 2006 door M4X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.