Jump to content

hulpprogramma's bij mapping

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik ga zo snel mogelijk aan mijn eigen mod beginnen dus was ik de tutorials voor mapping aan het doorlezen. Daar stond dat je KAM's scripts en SA place Manager nodig hebt. Ik probeerde de links te volgen maar kwam ergens anders uit. Waar kan ik deze dingen nu dan vinden? En zou het een probleem zijn als ik ipv 3ds max 7 of 8 3ds max 9 zou hebben? (Ik weet nog niet welke versie ik krijg.)

Bedankt,

Chakotay02

"There are those who said this day would never come. What have they to say now?"

Bewerkt: door Chakotay02
Geplaatst:

Eerlijk gezegd weet ik niet wat een KAM-script is, want met modding en scripting hou ik me niet bezig. De SA Place Manager gebruik ik echter wél heel vaak en je kunt hem gewoon in onze downloadsectie downloaden. Klik maar eens ==> hier <==. Helemaal onder de pagina op downloaden klikken, nog even akkoord gaan met de disclaimer en installeren maar. Succes :Y

Geplaatst:

Die geeft een error aan als ik die link volg. Ik zit nu nog op school maar zal het thuis nog eens proberen. Als iemand in de tussentijd een andere link heeft of het op zijn/haar computer heeft staan en het mij kan toemailen zou dat fijn zijn.

Toch bedankt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...