Chakotay02 Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Hey, Ik ga zo snel mogelijk aan mijn eigen mod beginnen dus was ik de tutorials voor mapping aan het doorlezen. Daar stond dat je KAM's scripts en SA place Manager nodig hebt. Ik probeerde de links te volgen maar kwam ergens anders uit. Waar kan ik deze dingen nu dan vinden? En zou het een probleem zijn als ik ipv 3ds max 7 of 8 3ds max 9 zou hebben? (Ik weet nog niet welke versie ik krijg.) Bedankt, Chakotay02 "There are those who said this day would never come. What have they to say now?" Bewerkt: 23 november 2006 door Chakotay02 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Eerlijk gezegd weet ik niet wat een KAM-script is, want met modding en scripting hou ik me niet bezig. De SA Place Manager gebruik ik echter wél heel vaak en je kunt hem gewoon in onze downloadsectie downloaden. Klik maar eens ==> hier <==. Helemaal onder de pagina op downloaden klikken, nog even akkoord gaan met de disclaimer en installeren maar. Succes Reageren
Chakotay02 Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Bedankt, de place manager heb ik dan alvast. Nu nog dat script. Iemand?? Reageren
Black Force Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 hey, volg de onderstaande link en je kan het KAMS script downloaden http://gtanet.com/kam/KAMS_Max.rar Reageren
Chakotay02 Geplaatst: 27 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Die geeft een error aan als ik die link volg. Ik zit nu nog op school maar zal het thuis nog eens proberen. Als iemand in de tussentijd een andere link heeft of het op zijn/haar computer heeft staan en het mij kan toemailen zou dat fijn zijn. Toch bedankt. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 Hoi, ik heb de scripts map van mijn 3dsmax 7 gerared en upgeload naar mijn webspace. deze kun je gewoon uitpakken in je 3DS max folder, en dan heb je alle max toolstjes die je nodig hebt voor (SA) modding. Formaat: RAR Grootte: 4.83 MB Link: http://www.martineza.com/uploadforum/scripts.rar Reageren
Chakotay02 Geplaatst: 1 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2006 Heel erg bedankt. Ik verwacht 3ds max binnen een stel dagen dus dan kan ik meteen vooruit. Yay!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.