remco_17 Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) ik zit nu bij de missie verdant meadows waar je die airstrip moet kopen, alleen ik heb veels te weinig geld. ik heb maar 43000. hoe kan ik zo snel mogelijk veel geld verdienen? Het is al goed , ik heb ontdekt dat er veel geld is te verdienen met het exporteren van auto's:) Bewerkt: 23 november 2006 door remco_17 Reageren
SummerBase Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Ha die: 'remco_17' dat zijn vaak problemen waar je met gewoon geld van mensen stelen niet echt snel bij komt, maar dat kan je wel met de zijmissies doen. Zoals de Streetraces in San Fierro bijvoorbeeld. Dat zijn een aantal racen die je kan vinden achter Wang Cars, je weet wel die garage waar je in San Fierro auto's voor moet regelen. Achter staat er dus een marker waar je in kunt stappen, daar kun je dus een aantal race missies doen en per missie krijg je 10.000 en dat kan al snel oplopen tot het bedrag dat je nodig hebt. Ook kun je natuurlijk de andere zijmissies doen zoals de Straatracen in Los Santos, te vinden in het midden van Los Santos en je kunt natuurlijk oud vertrouwd de submissies doen zoals de Paramedic en de Vigilante. Er is dus nog zat te doen, voor een overzicht kun je op 'deze' pagina kijken. Veel succes en plezier bij het behalen van het geld, mocht er nog wat wezen dan kun je het altijd zeggen. Edit: Ah, je hebt het al: Goed gedaan. Bewerkt: 23 november 2006 door SummerBase Reageren
Dx11 Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Een misschien betere tip om nog meer geld te verdienen is, saven in de buurt van zon horse betting gebouw, al je geld inzetten en steeds als je verliest overnieuwd doen (loaden) en als je wint weer saven, heb dit in het begin 1x een half uurtje gedaan, ben nu aan het einde van san fierro (alle huizen al gekocht) en heb nog steeds heeeeel veel geld over. gaat gewoon niet op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.