Jump to content

Heeft iemand alle plaatjes van de outfits?


Dx11

Recommended Posts

Heeft iemand misschien plaatjes of screens van alle outfits uit vice city, ben zelf nog niet zo ver, alleen de eerste 4 outfits heb ik dachtik. dus ook graag de beruchte havana outfit, ben benieuwd wat ik nog ga krijgen!

Ik zal voor je aan de slag gaan. Ik zal mijn bericht editen als ik klaar ben met de screens van de outfits.

alvast heel erg bedankt!

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dus dat ik niet meer aan de slag hoef met het maken van de screens.

Edit: Bling, ik dacht dat je opgehouden was met typen. Dat was een foutje aan mijn kant. :$

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn in GTA Vice City 12 verschillende outfits voor Tommy beschikbaar, dit zijn de volgende:

Dit zijn alle outfits die door Tommy gedragen kunnen worden. Wel handig om te weten is dat je ervoor moet zorgen dat je de Cop Outfit eerder krijgt dan de Havana Outfit, als dit niet gebeurt kan er een bug optreden waardoor het onmogelijk wordt om de Havana Outfit te kunnen dragen in het spel. Je zult dus eerst de missie moeten voltooien die de Cop Outfit unlockt.

Edit: Sorry Colonel Cortez. Ik had niet gezien dat jij er al mee bezig was, ik was namelijk al een tijdje aan het typen. :$

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn in GTA Vice City 12 verschillende outfits voor Tommy beschikbaar, dit zijn de volgende:

Dit zijn alle outfits die door Tommy gedragen kunnen worden. Wel handig om te weten is dat je ervoor moet zorgen dat je de Cop Outfit eerder krijgt dan de Havana Outfit, als dit niet gebeurt kan er een bug optreden waardoor het onmogelijk wordt om de Havana Outfit te kunnen dragen in het spel. Je zult dus eerst de missie moeten voltooien die de Cop Outfit unlockt.

Edit: Sorry Colonel Cortez. Ik had niet gezien dat jij er al mee bezig was, ik was namelijk al een tijdje aan het typen. :$

dat laatste wist ik al maar heel erg bedant.

Colonel Cortez bespaar je de moeite!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...