Dx11 Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Heeft iemand misschien plaatjes of screens van alle outfits uit vice city, ben zelf nog niet zo ver, alleen de eerste 4 outfits heb ik dachtik. dus ook graag de beruchte havana outfit, ben benieuwd wat ik nog ga krijgen! Ik zal voor je aan de slag gaan. Ik zal mijn bericht editen als ik klaar ben met de screens van de outfits. alvast heel erg bedankt! Bewerkt: 23 november 2006 door DX11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Ik zie dus dat ik niet meer aan de slag hoef met het maken van de screens. Edit: Bling, ik dacht dat je opgehouden was met typen. Dat was een foutje aan mijn kant. :$ Bewerkt: 23 november 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Er zijn in GTA Vice City 12 verschillende outfits voor Tommy beschikbaar, dit zijn de volgende: Street Outfit - Beschikbaar vanaf het begin. Soiree Outfit - Beschikbaar na het voltooien van de missie "The Party". Coveralls - Beschikbaar na het voltooien van de missie "Riot". Golf Suit - Beschikbaar na het voltooien van de missie "Four Iron". Havana Outfit - Beschikbaar na het voltooien van de missie "Two Big Hit". Cop Outfit - Beschikbaar na het voltooien van de missie "Copland". Bankrobber Outfit - Beschikbaar na het voltooien van de missie "The Job". Casual - Beschikbaar na het voltooien van de missie "Trecherous Swine". Mr. Vercetti Outfit - Beschikbaar na het kopen van de "Pole Position Club". Tracksuit (rood) - Beschikbaar na het voltooien van de missie "Supply and Demand". Tracksuit (zwart) - Beschikbaar na het voltooien van de missie "Supply and Demand". Frankie Outfit - -Beschikbaar na het voltooien van de 100%. Dit zijn alle outfits die door Tommy gedragen kunnen worden. Wel handig om te weten is dat je ervoor moet zorgen dat je de Cop Outfit eerder krijgt dan de Havana Outfit, als dit niet gebeurt kan er een bug optreden waardoor het onmogelijk wordt om de Havana Outfit te kunnen dragen in het spel. Je zult dus eerst de missie moeten voltooien die de Cop Outfit unlockt. Edit: Sorry Colonel Cortez. Ik had niet gezien dat jij er al mee bezig was, ik was namelijk al een tijdje aan het typen. :$ Bewerkt: 23 november 2006 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2006 Er zijn in GTA Vice City 12 verschillende outfits voor Tommy beschikbaar, dit zijn de volgende: Street Outfit - Beschikbaar vanaf het begin. Soiree Outfit - Beschikbaar na het voltooien van de missie "The Party". Coveralls - Beschikbaar na het voltooien van de missie "Riot". Golf Suit - Beschikbaar na het voltooien van de missie "Four Iron". Havana Outfit - Beschikbaar na het voltooien van de missie "Two Big Hit". Cop Outfit - Beschikbaar na het voltooien van de missie "Copland". Bankrobber Outfit - Beschikbaar na het voltooien van de missie "The Job". Casual - Beschikbaar na het voltooien van de missie "Trecherous Swine". Mr. Vercetti Outfit - Beschikbaar na het kopen van de "Pole Position Club". Tracksuit (rood) - Beschikbaar na het voltooien van de missie "Supply and Demand". Tracksuit (zwart) - Beschikbaar na het voltooien van de missie "Supply and Demand". Frankie Outfit - -Beschikbaar na het voltooien van de 100%. Dit zijn alle outfits die door Tommy gedragen kunnen worden. Wel handig om te weten is dat je ervoor moet zorgen dat je de Cop Outfit eerder krijgt dan de Havana Outfit, als dit niet gebeurt kan er een bug optreden waardoor het onmogelijk wordt om de Havana Outfit te kunnen dragen in het spel. Je zult dus eerst de missie moeten voltooien die de Cop Outfit unlockt. Edit: Sorry Colonel Cortez. Ik had niet gezien dat jij er al mee bezig was, ik was namelijk al een tijdje aan het typen. :$ dat laatste wist ik al maar heel erg bedant.Colonel Cortez bespaar je de moeite! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.