.Antonio Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Effe wat gemaakt... niet geweldig: Reageren
.Antonio Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2006 *bmub* iedereen postte eroverheen, en ik wil hem ff weer boven aan hebbe Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 *bmub*iedereen postte eroverheen, en ik wil hem ff weer boven aan hebbe Ja, maar toch ma je niet na 1 dag bumpen.. Dan rate ik hem wel ff:Simpel mar ziet er netjes uit. Strak uitgewerkt, de hand erg mooi! 7,5/10 Reageren
Crankeye Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Hmm ik vind hem helemaal niet mooi, het font past voor geen ene meter, en verder vind ik dat je de rechterhand er ook wel overheen mocht doen... een 5 voor de moeite. XD Nee, een 7 Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Idd, ik vind hem ook niet echt geweldig. De afbeelding heeft slordige (pixelachtige) randen, die alleen goed uitkomen bij de vingers. Het lettertype vind ik wel erbij passen. 60% Reageren
tiesto Geplaatst: 27 november 2006 Rapport Geplaatst: 27 november 2006 (bewerkt) je kan zien dat ie snel is gemaakt en dat maakt hem wel wat slordiger maar ik vind die hand wel mooi gemaakt dat blauwe had alleen wat minder licht gemogen want ik vind donker wat meer bij assasins creed passen (das mijn mening) het lettertype is redelijk maar je ziet niet echt heel veel special effects in de zig ik geef een 6,5/10 Bewerkt: 27 november 2006 door tiesto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.