Mathijs MdG Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Ik heb mijn template nog niet gehost maar wat vinden jullie ervan. Rates en verbeteringenzijn welkom ~Mathijs~ Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Ziet er goed uit. Ook de indeling vind ik goed. Waar komt eigenlijk de titel van de pagina, op het plaatje of waar nu Welcome! staat? De graphics zien er goed uit, maar de indeleing etc. doet me denken aan een standaard-layout van een gratis-website-site. 80% Reageren
.Antonio Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Mooi gemaakt. Goed die balk daarboven en eht verschil tussen de text colomen en de gewonen. De inleiding is idd goed. Hij is wel een klein beetje standaard, maar ik vind hem wel goed. Dat stuk daarboven is echt vet.. maar dat past niet zo goed bij grijs. Dat HOME > LINKS is wel leuk gedaan... mooi effectje. 8.1/10 Reageren
Mathijs MdG Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Ziet er goed uit. Ook de indeling vind ik goed. Waar komt eigenlijk de titel van de pagina, op het plaatje of waar nu Welcome! staat? De graphics zien er goed uit, maar de indeleing etc. doet me denken aan een standaard-layout van een gratis-website-site.80% De titel komt op het plaatje, heb ik nog niet gedaan.. Reageren
Thabit Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Hmm.. Ik heb ze beter gezien. Het grote pluspunt aan jouw template is het logo, die is ronduit geweldig! Het minpunt vind ik de navigatiebox, contentbox en die Welkome tekst. Het lijkt gewoon niet bij elkaar. Daarom krijg je van mij niet een al te hoge rate. 45% Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.