reinbertio Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Ik zit met de missie Freefall ik kom nie verder ik heb heel t forum doorgelezen alle tips geprobeerd maar t lukt nie ik heb de hete koffie mode maar ik kan geen andere savegames voor die mod plaatsen wie kan mij nu echt GOEDE tips geven? Reageren
HerrieM Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Ik kan je weinig verdere tips geven. Hier is een filmpje dat goed aangeeft wat de makkelijkeste manier is. Het filmpje geeft de route aan waarbij je het minste vliegkwaliteiten nodig hebt. Het eerste gedeelte is gewoon rechtuit vliegen en alsmaar stijgen. Als het goed is kom je dan een stuk hoger uit als de shamal die je moet achterhalen. Daar je te laten zakken vlieg je sneller dan de shamal en moet je in staat zijn om de corona te bereiken. Daarnaast kun je ook een savegame plaatsen in het aanvraag forum, zodat een ander de missie voor je kan uitvoeren. Bewerkt: 23 november 2006 door HerrieM Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Ik zit met de missie Freefallik kom nie verder ik heb heel t forum doorgelezen alle tips geprobeerd maar t lukt nie ik heb de hete koffie mode maar ik kan geen andere savegames voor die mod plaatsen wie kan mij nu echt GOEDE tips geven? De belangrijkste tip is dan wel dat je niet recht op het vliegtuig af moet vliegen. Een bocht van 180 graden is erg lastig, en die moet je dan ook nog op tijd inzetten. Je moet dus iets van het vliegtuig afvliegen, zodat het een beetje rechts of links van je zou komen (ligt eraan welke kant je op wilt draaien). De Dodo gaat ook sneller als hij omlaag vliegt. Je zou dus hoger moeten vliegen als het vliegtuig waar je naartoe gaat. Zo ga je sneller. Dus kort samengevat: niet recht op het vliegtuig afvliegen, en een boven het vliegtuig vliegen. Als je dit opvolgd, zal het vliegen door de corona makkelijker zijn! Je kunt hier kijken voor een filmpje, een andere site als HerrieM heeft gegeven. Misschien dat je daar ook nog wat tips vandaan kan halen. Voor meer info over deze missie kan je ook hier kijken! Reageren
reinbertio Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2006 nou als t dan iemand lukt die ook de HC mod heeft om de missie te halen hier is ie ik heb cheats gebruikt maar please geen bij doen GTASAsf1.b Reageren
Bling Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Gehaald: Freefall Beloning: $15000 en Respect+ Ik heb uiteraard geen cheats gebruikt. Ik wens je verder veel succes met de rest van de missies. Bewerkt: 23 november 2006 door Bling Reageren
Barcelona Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 nou als t dan iemand lukt die ook de HC mod heeft om de missie te halen hier is ie ik heb cheats gebruikt maar please geen bij doen Doe ik voor je. EDIT: Helaas te laat. Reageren
HerrieM Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Ik heb zelf de scripts voor de hotcoffee mod achter de hand waardoor ik daar missie mee kan uitvoeren. Daarnaast zullen helpers op dit forum geen cheats gebruiken, dus het is een makkelijke oplossing. Reageren
Pi3rtjuh Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Eej, ik heb een vraag: De missie freefall is voor mij niet zo heel moeilijk, maar het landen van het vliegtuig. Hoe krijg ik dat in godsnaam voor elkaar? Ik heb het laatste filmpje bekeken. Ik speel het altijd op de pc, hier is wat ik doe: Ik vlieg richting vliegveld precies in de lijn van de start/landingsbaan. Dan zodra ik op de mini-map zie dat ik precies boven land zit rem ik af (met S). Ik ga omlaag en ik breng het vliegtuig op de baan en laat hem over de baan rijden en rem nog steeds af (met S). Dan komen er vanonder het vliegtuig vonken en daarna ontploft het vliegtuig als ik bijna stilsta. HEEEEEEL irritant want ik heb de missie nu dus al iets van 6 keer beëindigd op de landingsbaan met een ontploft vliegtuig. Kunnen jullie mij helpen? Pi3rtjuh Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Eej, ik heb een vraag:De missie freefall is voor mij niet zo heel moeilijk, maar het landen van het vliegtuig. Hoe krijg ik dat in godsnaam voor elkaar? Ik heb het laatste filmpje bekeken. Ik speel het altijd op de pc, hier is wat ik doe: Ik vlieg richting vliegveld precies in de lijn van de start/landingsbaan. Dan zodra ik op de mini-map zie dat ik precies boven land zit rem ik af (met S). Ik ga omlaag en ik breng het vliegtuig op de baan en laat hem over de baan rijden en rem nog steeds af (met S). Dan komen er vanonder het vliegtuig vonken en daarna ontploft het vliegtuig als ik bijna stilsta. HEEEEEEL irritant want ik heb de missie nu dus al iets van 6 keer beëindigd op de landingsbaan met een ontploft vliegtuig. Kunnen jullie mij helpen? Pi3rtjuh Heb je wel je wielen uitgedaan? Dit doe je op de pc met de 2 of de + (numpad). Volgens mij kan je dan wel landen zonder dat je vliegtuig in brand vliegt . Reageren
Pi3rtjuh Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Eej, ik heb een vraag: De missie freefall is voor mij niet zo heel moeilijk, maar het landen van het vliegtuig. Hoe krijg ik dat in godsnaam voor elkaar? Ik heb het laatste filmpje bekeken. Ik speel het altijd op de pc, hier is wat ik doe: Ik vlieg richting vliegveld precies in de lijn van de start/landingsbaan. Dan zodra ik op de mini-map zie dat ik precies boven land zit rem ik af (met S). Ik ga omlaag en ik breng het vliegtuig op de baan en laat hem over de baan rijden en rem nog steeds af (met S). Dan komen er vanonder het vliegtuig vonken en daarna ontploft het vliegtuig als ik bijna stilsta. HEEEEEEL irritant want ik heb de missie nu dus al iets van 6 keer beëindigd op de landingsbaan met een ontploft vliegtuig. Kunnen jullie mij helpen? Pi3rtjuh Heb je wel je wielen uitgedaan? Dit doe je op de pc met de 2 of de + (numpad). Volgens mij kan je dan wel landen zonder dat je vliegtuig in brand vliegt . Tsjesus grmblpfffff owjah, al die keren heb ik daar nou net niet aan gedacht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.