Jump to content

Vast.


Matness

Recommended Posts

Kan iemand mij aub helpen want ik weet niet wat ik nu moet doen want ik heb geen missies meer en ik heb de malibu club, gelddrukkerij, taxi bedrijf, strip club en de film studio gekocht en ook al die missies gedaan maar nu heb ik geen missies meer dus wat moet ik nu kopen of doen???!!!???!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij aub helpen want ik weet niet wat ik nu moet doen want ik heb geen missies meer en ik heb de malibu club, gelddrukkerij, taxi bedrijf, strip club en de film studio gekocht en ook al die missies gedaan maar nu heb ik geen missies meer dus wat moet ik nu kopen of doen???!!!???!!!

Heb je al in de stripclub zitten kijken voor 300 dollar?

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij aub helpen want ik weet niet wat ik nu moet doen want ik heb geen missies meer en ik heb de malibu club, gelddrukkerij, taxi bedrijf, strip club en de film studio gekocht en ook al die missies gedaan maar nu heb ik geen missies meer dus wat moet ik nu kopen of doen???!!!???!!!

Heb je al in de stripclub zitten kijken voor 300 dollar?

volgen mij wel.

wat gebeurt er dan?

Link to comment
Delen op andere websites

ik had nog een savegame waar ik nog niet die club had gekocht en ton had ik hem gekocht en toen had ik 300 aan die hoer in dat kamertje besteed en het eenigste wat er gebeurde was dat dat dollar tekentje weer kwam en geen missies ofzow :blink:

duss.....

weet iemand misschien wat ik fout doe?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar dat is toch goed?

je hoeft volgens mij niet meer te doen... :rolleyes:

:) ok maar dan heb ik nu nog steeds geen missies en ik heb alle gebouwen gekocht dus moet je ergens heen of iets anders zeg het dan please want ik wil graag weer missies spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

bij sunshine auto's kan je naar beneden rijden en eenmaal beneden gekomen meteen aan je rechterhand zie je een map en daarmee kan je racen voor geld.

Je kan ook nog andere auto's winnen door verschillende auto's te vinden en die in de garage (in dat zelfde stukje van sunshine auto's) in te leveren en dat kan je tot 3a4 keer (weet niet precies meer hoeveel keer heb het niet zoveel gedaan) doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...