djbob Geplaatst: 5 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2004 Heb jede laatste missie "Keep Your Friends Close al gedaan" en "Cap the Collector" ? ( cap the collector is eerst. Je wordt d8 ik opgebeld en dan moet je naar Printwork en dan kan je verder) Heb je ook al de umbrasso en Aunti Poulet missies gedaan? Als dat zo is , dan moet je denk ik alleen nog de kleine dingetjes doen, zoals stunten. Kijk es bij stats hoeveel procent je al gedaan heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matness Geplaatst: 5 maart 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2004 Heb jede laatste missie "Keep Your Friends Close al gedaan" en "Cap the Collector" ?( cap the collector is eerst. Je wordt d8 ik opgebeld en dan moet je naar Printwork en dan kan je verder) Heb je ook al de umbrasso en Aunti Poulet missies gedaan? Als dat zo is , dan moet je denk ik alleen nog de kleine dingetjes doen, zoals stunten. Kijk es bij stats hoeveel procent je al gedaan heb. uuhhh..... nee die eb ik nog nie gedaan wat moet je daar dan voor doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matness Geplaatst: 5 maart 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2004 Heb jede laatste missie "Keep Your Friends Close al gedaan" en "Cap the Collector" ?( cap the collector is eerst. Je wordt d8 ik opgebeld en dan moet je naar Printwork en dan kan je verder) Heb je ook al de umbrasso en Aunti Poulet missies gedaan? Als dat zo is , dan moet je denk ik alleen nog de kleine dingetjes doen, zoals stunten. Kijk es bij stats hoeveel procent je al gedaan heb. uuhhh..... nee die eb ik nog nie gedaan wat moet je daar dan voor doen? Ps. bedankt wappie ow klote haal ff dat bericht hier boven weg please. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 24 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2004 die straat races moet je met de hotring doen als je sunshine klaar hetb...gaat lekker snel..maar dan moet je wel een beetje kunne rijde hé Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Otis B Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Of een Stinger, die gaat lekker strak door de bocht :-) Als je al een heeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje kan rijden win je die race al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 26 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2005 Het alllerbest kun je ze doen met een Cheetah met sirene, dan gaat het overige verkeer ook nog eens aan de kant, óf je ga met een tank ervoor staan en je schiet iedereen ondersteboven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2005 Kan iemand mij even vertellen waarom dit topic wordt gebumpt?? Mjah ik doe het meestal met een Admiral... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.