brbgtaplayer Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) hallo, is het mogelijk om niet losse webpagina's maar complete (kleinere) websites (inclusief pagina's achter de links) op te slaan zodat ze offline beschikbaar zijn? want in firefox kan dit niet en in IE werkt het niet :td: . Bewerkt: 23 november 2006 door brbgtaplayer Reageren
Argon Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Om op te slaan wat achter de links zit is onmogelijk denk ik (in FF en IE). Maar om gewoon een pagina op te slaan klik je op Bestand > Pagina opslaan als... en dan kan je het openen via de verkener waar je het bestand hebt opgeslagen. Edit: @ Preddy: ik wist niet dat er zo'n programmas bestonden. Bewerkt: 23 november 2006 door Argon Reageren
Preddy Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 (bewerkt) Lijkt mij dat je daar een programma'tje voor nodig hebt, zoals bijvoorbeeld: WebStripper WinMHT WebDumper SurfOffline Zijn dan wel niet freeware, maar de meesten hebben wel een trial versie. @Argon: Ik ook niet ^^, google gelukkig wel Bewerkt: 23 november 2006 door Preddy Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 23 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2006 ok bedankt allemaal ! ik zou kijken wat ik met deze programma's kan doen . Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Ik weet niet wat voor bedoelingen er achter zitten, maar je mag niet direct een website kopieren. Met alle images en links. Want dit is illegaal. Maar goed, als dit niet je bedoeling is dan is er niks illegaals. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 28 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Het werkt! maaruh, ik wilde een website opslaan zodat ik op m'n eigen computer (momenteel nog zonder internet) websites kan bekijken, maar ik wist niet dat het ook niet voor eigen gebruik verboden was. sorry Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.