Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Er was eens een jongetje dat zich verveelde... Hij had zin om signature te maken, dus hij verzon een onderwerp, dat onderwerp werd uiteindelijk anime. Hij startte de computer op en ging opzoek naar een render. Hij vond uiteindelijk...

JAH BOEIE!

hier is hij zij:

animeyf0.png

Chill wijf he 8):bonk::bier:

Bewerkt: door .Antonio
Geplaatst:

ratedx7.png

Mooie sig, alleen de tekst valt iets te op, het lijkt net Typ Typ en klaar.

Ik zou de layer proberen op Overlay te zetten, en als de tekst dan nog te licht is op Soft Light.

Verder vind ik de background ook weet wat simpel, en heb je de render niet ingeblend.

Als je aan deze punten werkt vind ik het 90% waard.

Score: 73%

Geplaatst:

.. Ik vond het net zo'n spannend verhaal met het jongetje dat zich verveelde stuur me een pb met het hele verhaal :puh:

Ontopic:

'T is geen kunstwerk, maar meer dan een voldoende. Ik vind het leuk dat je eens een keer een ander soort signature maakt, je laatste signatures (Prince of Persia en Shadow) vond ik nogal op elkaar lijken. Ik vind de background er goed bij passen, en dat Antonio ook wel mooi. Misschien kan je nog iets leuks met je background doen, zo is hij wel mooi maar er is niet heel veel aan. Probeer hier eens wat abstract's overheen, en laat de kleuren zo die zijn wel mooi.

75%

Geplaatst: (bewerkt)
ratedx7.png

Mooie sig, alleen de tekst valt iets te op, het lijkt net Typ Typ en klaar.

Ik zou de layer proberen op Overlay te zetten, en als de tekst dan nog te licht is op Soft Light.

Verder vind ik de background ook weet wat simpel, en heb je de render niet ingeblend.

Als je aan deze punten werkt vind ik het 90% waard.

Score: 73%

Oke, thnx voor je rates, maar ik heb de render eerst ge blurt en toen op lighten gezet, dat past beter bij anime. De text kan ik nog wel wat minder op fill doen ja... Ik had gezien dat je overal zegt dat je je layer op overlay moet zetten, maar dat heeft heel vaak lelijken uitwerkingen, je moet gewoon dingen proberen ;)

.. Ik vond het net zo'n spannend verhaal met het jongetje dat zich verveelde stuur me een pb met het hele verhaal :puh:

Ontopic:

'T is geen kunstwerk, maar meer dan een voldoende. Ik vind het leuk dat je eens een keer een ander soort signature maakt, je laatste signatures (Prince of Persia en Shadow) vond ik nogal op elkaar lijken. Ik vind de background er goed bij passen, en dat Antonio ook wel mooi. Misschien kan je nog iets leuks met je background doen, zo is hij wel mooi maar er is niet heel veel aan. Probeer hier eens wat abstract's overheen, en laat de kleuren zo die zijn wel mooi.

75%

Oke, ik maak nog wel wat van de back.. en m'n laatste sig was trouwens van assassins creed, maar iedereen post eroverheen :ch:

Bewerkt: door .Antonio

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...